به گزارش برنا؛ تیم فوتبال تراکتورسازی در دومین گام خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشارجه امارات متوقف شد.

تراکتور که چهارشنبه اولین بازی خود را مقابل پاختاکور انجام داد در دیدار جذاب و پر گلی با تساوی سه بر سه متوقف شد.شاگردان خطیبی امشب دومین بازی خود را مقابل شارجه، میزبان این گروه برگزار کردند‌. تیمی که مقابل نیروی هوایی عراق با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بود.

شارجه به عنوان میزبان بازی، کار را بهتر از تراکتور آغاز کرد و در 10 دقیقه ابتدایی بازی شاهد چرخش توپ در زمین تراکتور بودیم. شاگردان خطیبی رفته رفته از فشار اولیه حریف خارج شده و بازی را به تعادل کشانده و چند موقعیت را هم روی دروازه شارجه ایجاد کردند. 15 دقیقه دوم بازی جذاب تر دنبال شد هر کدام از تیم های یک موقعیت بسیار خطرناک روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که البته این موقعیت ها به گل تبدیل نشد. دقایق پایانی نیمه اول چند موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه تیم ها داشت که یکی از مهمترین آنها را اخباری به زیبایی مهار کرد. ضمن اینکه در دقایق پایانی نیمه اول داور می توانست یک ضربه پنالتی برای تراکتور بگیرد که این اتفاق رخ نداد و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

در نیمه اول این دیدار برخورد شوت پیمان بابایی به دست مدافع شارجه در داخل محوطه جریمه، صحنه مشکوکی را به وجود آورد که به نظر می رسید پنالتی باشد. داور بازی اما اعتقادی به پنالتی نداشت و همین موضوع باعث شد تا تراکتوری ها به شدت به تصمیم او معترض شوند.

دقیقه 55: صالح با یک نفوذ دیدنی وارد محوطه جریمه تراکتور شد و با یک پاس عقب سعی در ایجاد موقعیت برای هم تیمی هایش داشت اما اخباری با یک واکنش زیبا راه پاس او را بست.

دقیقه 58: سالم صالح در موقعیت تک به تک با اخباری می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند اما اخباری بازهم در نقش ناجی ظاهر شده و دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 59 محمد عباس زاده با یک پاس عرضی به موقع، مهدی تیکدری را در سمت راست محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت کرد؛ شوت روی پای این بازیکن را الحوسنی با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

دقایقی بعد روی اشتباه مدافعان تراکتور، خالد باوزیر در دهانه دروازه صاحب توپ شد و در حالی که فقط اخباری را مقابل خود داشت با شوتی عجیب توپ را به بیرون زد.

در ادامه بازی هم تلاش دو تیم برای گلزنی بی فایده بود و در نهایت نماینده ایران و امارات به تساوی بدون گل رضایت دادند.

با این تساوی تراکتور ۲ امتیازی شد و و در رده سوم جدول گروه B قرار گرفت و الشارجه با ۴ امتیاز صدرنشین شد.