شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تبلت

اولین سری تبلت های تاشو سامسونگ به بازار می آید!

 به گزارش منیبان، گوشی Samsung Galaxy Z Fold Tab، ظاهراً دارای دو لولا و سه بخش تاشو است، مانند برخی از مفاهیمی که مانند مدل z شکل TCL دیده ایم. مدل فرض شده سامسونگ به طور خاص به عنوان یک تبلت شناخته می‌شود، بنابراین مشخص نیست که آیا این دستگاهی است که به اندازه کافی کوچک می‌شود تا در یک فاکتور شکل دهنده گوشی قرار گیرد و دارای اتصال تلفن همراه باشد تا مانند یک گوشی کار کند.

گفته می‌شود که این تبلت تاشو از یک قلم S Pen مجهز به بلوتوث پشتیبانی می‌کند که ابتدا با Z Fold ۳ وارد بازار می‌شود. گوشی Samsung Galaxy Z Fold Tab می‌تواند در هنگام راه اندازی Samsung Galaxy Z Fold ۳ و / یا Samsung Galaxy Z Flip ۳ در آگوست ۲۰۲۱ قبل از اینکه در رویداد Q۱، ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.

سامسونگ در ادامه سری Galaxy Z Fold خود، تبلت تاشو ارائه می دهد

آینده تاشو سامسونگ

دستگاه‌های نمایشگر انعطاف پذیر مطمئناً مورد توجه سازندگان زیادی برای سرمایه گذاری در این راه هستند، از جمله شرکت سامسونگ که اولین جریان اصلی بازار تاشو با نسخه اصلی Samsung Galaxy Fold را منتشر کرد. طبق انتظارات TCL، این انتظار می‌رود که طی یک یا دو سال آینده، دستگاه‌های جدید با فاکتور‌های منحصر به فرد مانند TCL Fold ‘n Roll مدام در بازار عرضه خواهند شد. در این شرایط، ادعا می‌شود که یک تبلت بزرگ تاشو چند لولایی مانند Samsung Z Fold Tab خیلی دور از ذهن نباشد.