شهر خبر

زیدان:

مطمئناً بهترین مربی نیستم، اما افتضاح هم نبوده ام؛ نمی دانم که آینده ام در باشگاه چگونه رقم خواهد خورد

به گزارش منیبان و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید،  زین الدین زیدان  در صحبت های پیش از بازی گفت: 

به عنوان سرمربی تیم خوشحالم چون همه بازیکنان متعهد و متحد هستند. ما باید طی 30 روز 10 بازی انجام دهیم اما از اینکه شانس قهرمانی در دو تورنمنت را داریم، خوشحالم. باید روی کار خود تمرکز کنیم و فردا بازی بسیار مهمی خواهیم داشت.

هر روز از کار خودم لذت می برم. این گروه پیروزی های زیادی کسب کرده اما همیشه عطش بیشتری دارد و این برای یک مربی خبر فوق العاده ای است. هر روز به مبارزه و رقابت ادامه خواهیم داد و سخت تلاش خواهیم کرد. نشان داده ایم که می توانیم سختی را تحمل کنیم و اگر می خواهید پیروز شوید، باید چنین قابلیتی داشته باشید.

درست است که 10 روز بسیار سخت و فشرده داشتیم، اما از شرایط و موقعیت آگاهیم. ما واقعاً روحیه خوبی داریم و باید ریکاوری کنیم. باید آماده باشیم چون بازی با ختافه توان جسمانی زیادی می طلبد. سه امتیاز در خطر است و سعی می کنیم آنها را به دست آوریم.

آیا من خوش شانسم؟ بله، چون در این باشگاه بزرگ حضور دارم. فکر نمی کنم مربی افتضاحی بوده باشم. مطمئناً بهترین هم نیستم. همیشه نمی توانید همه کارها را به بهترین نحو انجام دهید، اما داشتن شور و اشتیاق مهم است. حالا اوضاع می تواند خوب یا بد پیش برود. مهم این است که 100 درصد توان خود را به کار بگیرید و من و مخصوصاً بازیکنانم هر روز این کار را می کنیم. اینجا صحبت های زیادی می شود، اما چیزی را عوض نخواهد کرد.

من دوست دارم با شما [رسانه ها] بیشتر از این در مورد فوتبال صحبت کنم اما به نظر می رسد که تمایل به چیزهای دیگر بیشتر است. می دانم که همه شما فوتبال را هم دوست دارید!

آینده زیدان روی نیمکت رئال مادرید

من فراتر از بازی فردا را نمی بینم. ما روی کار روزمره خود تمرکز کرده ایم. ممکن است قراردادی به مدت 4 یا 5 سال داشته باشید و فردا جدا شوید. یا برعکس، ممکن است قراردادی رو به اتمام داشته باشید و در نهایت بمانید. چیزی نمی دانیم. وقتی در گذشته هم می گفتید که باید از شر زیدان خلاص شد، اما خب من الان اینجا هستم. نمی دانم طی سه ماه یا یک سال آینده چه خواهد شد. اینجا هستم و فردا مسابقه داریم.

خوشحالم که  فلورنتینو پرز  مجدداً رئیس باشگاه رئال مادرید خواهد بود، اما در حال حاضر نمی دانم که آینده ام در باشگاه چگونه رقم خواهد خورد.

ادن هازارد  از لحاظ جسمانی در شرایط خیلی بهتری است و می خواهد هرچه زودتر برگردد، باید ببینیم که آیا او به ترکیب می رسد یا نه.  ادر میلیتائو  هم طی هفته های اخیر بسیار خوب عمل کرده و در ماه های پیش رو بیشتر به او نیاز خواهیم داشت. در مورد مصدومیت کارواخال و هازارد باید محتاط باشیم. نمی توانیم دوباره ریسک کنیم.