شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#روز ارتش#جهانگیری

پیام تبریک جهانگیری به مناسبت روز ارتش

کدخبر: 406329
اقتصاد نیوز : اسحاق جهانگیری در پیامی روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون اول رییس جمهور در پیامی به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرا رسیدن روز ارتش را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

فرارسیدن ٢٩ فروردین؛ روز ارتش، روز پایمردی ها و فداکاری های ارتشیان سرافراز؛ این حافظان مرزها و تمامیت ارضی کشور و مدافعان امنیت ایران عزیز را به همه فرماندهان، افسران، درجه داران، سربازان و کارکنان ارجمند ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می گویم.

ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه عرصه ها برای اقتدار ایران و نظام و خدمت به ملت بزرگ ایران پیشرو و پیشگام بوده است.

ارتش با خلق حماسه های ماندگار در دوران دفاع مقدس، پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی، عمل به وصایای امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و عمل به مسئولیت های اجتماعی به ویژه خدمت رسانی به مردم در بحران های سخت همچون سیل و زلزله و نمونه اخیر آن در مقابله با بیماری کرونا خوش درخشیده است.

بدون تردید ملت قدرشناس ایران به فرزندان غیور و پرتلاش خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران می بالد و قدردان خدمات و از خودگذشتگی های آنان است.

از خداوند بزرگ سعادت و سربلندی و توفیق روز افزون ارتش جمهوری اسلامی ایران را در مسیر پرافتخار حراست و حفاظت از آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی ایران مسالت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور