شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لیگ قهرمانان آسیا

ابراهیم اسدی:

پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دارد

به گزارش منیبان،  ابراهیم اسدی ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیم‌ های فوتبال پرسپولیس ایران و الریان قطر به باشگاه گفت: تیم‌های عربی همیشه مقابل تیم‌های ایرانی با انگیزه بازی می‌کنند. باید منتظر شروع بازی باشیم و ببینیم تیم الریان از چه تاکتیک و تدبیری مقابل پرسپولیس استفاده خواهد کرد. کادر فنی تیم الریان مطمئنا پرسپولیس را آنالیز کرده و شناخت لازم از این تیم را دارد.

ابراهیم اسدی ادامه داد: پرسپولیس تیم کاملا هماهنگی است و در بازی با الوحده هم بر بازی کاملا مسلط بود و موقعیت‌های خوبی هم داشت. به نظرم الریان سخت‌ترین رقیب پرسپولیس در گروه E لیگ قهرمانان آسیا است.

اسدی درخصوص بازگشت آل کثیر به ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عیسی آل کثیر ۶ ماه از میادین دور بوده و نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده آل برگردد. او در ۲ بازی آخر که پرسپولیس در لیگ برتر انجام داد عملکرد خوبی داشت و توانست یک گل نیز به ثمر برساند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره میزبانی تیم گوا هند در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط پرسپولیس برای گرفتن میزبانی مسابقات گروه E لیگ قهرمانان آسیا مهیا بود. پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ را با بهترین شکل در ورزشگاه آزادی برگزار کرد و توانایی برگزاری بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا را دارد. متاسفانه بعضی از کشور‌های عربی با آوردن بهانه‌های بیجا سعی می‌کنند پرسپولیس را از بازی در ورزشگاه آزادی محروم کنند.

او در پایان گفت: پرسپولیس در این چند سال با همت و غیرت بازیکنان، کادر فنی و مدیریت توانسته است ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و مطمئنا در این دوره هم شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دارد.