شهر خبر

موسوی: پاداش تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شد/ برای بازگشت تیم ملی به رنکینگ با فیفا نامه‌نگاری کردیم


موسوی: پاداش تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شد/ برای بازگشت تیم ملی به رنکینگ با فیفا نامه‌نگاری کردیم

شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که پاداش تیم ملی فوتسال بانوان بالاخره پس از پیگیری‌های انجام شده، پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیده شهره موسوی، نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال در خصوص بازگشت تیم ملی فوتبال بانوان به رنکینگ جهانی، اظهار داشت: متأسفانه دی ماه سال گذشته پس از اعلام رده‌بندی برترین تیم‌های ملی دنیای فوتبال، مشخص شد که بانوان ایرانی به دلیل دوری از مسابقات و عدم فعالیت، جایی در میان تیم‌های دنیا ندارند.

وی ادامه داد: بر همین اساس بلافاصله پس از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تصدی سمت جدید اعلام کردم اولویت فدراسیون و همه ما بازگرداندن تیم ملی فوتبال بانوان به رنکینگ فیفاست. خوشبختانه پیگیری‌های فدراسیون فوتبال و مکاتبات ما به همراه اعلام برنامه‌های اردویی و بازی‌های تیم ملی بانوان، مثمر ثمر واقع شده و این تیم شایسته به رنکینگ فیفا بازگشت.

نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان، یادآور شد: 10 اسفند انتخابات فدراسیون برگزار شد و تا وقتی مستقر شدیم به تعطیلات عید خوردیم، اما پیگیری در کارهای اداری کند و زمانبر است. بعد از عید نوروز هم تعطیلات آغاز شد، اما خدا را شکر توانستیم به قول و وعده خود وفا کرده و پاداش بانوان پرتلاش و افتخارآفرین تیم ملی فوتسال را پرداخت کنیم. البته کسانی که با من کار کرده‌اند خوب می‌دانند اهل وعده دادن نبوده و نیستم و اگر حرفی بزنم یا قولی بدهم پای آن خواهم ایستاد.

انتهای پیام/