شهر خبر

محمدحسین کنعانی زادگان مامور مهار یوهان بولی زهردار

به گزارش منیبان، یوهان بولی، مهاجم ساحل عاجی الریان است که از ابتدای فصل جاری به الریان پیوسته است. او در ۲۷ بازی که در لیگ ستارگان و جام حذفی برای الریان به میدان رفته، آمار ۱۲ گل و ۳ پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. آماری خوب و قابل قبول که نشان از توانایی های بالا و شم گلزنی زیاد این بازیکن دارد.

ستاره ساحل عاجی الریان بازیکنی گلزن است که در دوئل های یک در مقابل یک معمولا برنده می شود، چرخش های خوبی دارد و از نکات برجسته بازی اش می‌توان به نگه داشتن توپ و گرفتن خطا از بازیکنان حریف در اطراف محوطه جریمه و همینطور جایگیری های عالی اش اشاره کرد. جالب این که یوهان بولی فرصت طلب و چارچوب شناس، قابلیت بازی با هر دو پا را دارد که با توجه به شناخت زیادش از زوایای چارچوب حریف، این توانایی را به او می دهد تا در لحظه تصمیم گیری کرده و با هر دو پا گلزنی کند. به همین دلیل و با توجه به شناخت کادر فنی پرسپولیس، اگر این مهاجم به میدان برود، محمدحسین کنعانی زادگان مامور مهار او خواهد بود و سیدجلال حسینی نیز با تجربه بالایی که دارد باید نزدیک به کنعانی زادگان بازی کند تا این بازیکن با مدافع پرسپولیس تک به تک نشود و یک نفر به عنوان یار دوم در منطقه حضور داشته باشد. از این رو مدافعان پرسپولیس در محوطه جریمه باید روی حرکات کرنر و ایستگاهی تمرکز بالایی داشته باشند.

اما خبر خوب این است که مهار بولی گلزن برای حسین کنعانی زادگان به هیچ وجه کار سختی نیست چرا که این مهاجم ساحل عاجی مهاجمی سرعتی محسوب نمی شود و کنعانی زادگان با سرعت خوب خود می تواند به راحتی او را کنترل کند. فراموش نکنیم کنعانی زادگان با توجه به سرعت زیاد، قدرت بدنی بالا و تصمیم گیری های در لحظه مدافعی است که گذر کردن از او کار بسیار سختی است و قطعا امشب برای بولی نیز شب راحتی نخواهد بود.