شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#کشتی آزاد#تیم ملی کشتی

واکنش سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد به درگذشت قنبری


واکنش سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد به درگذشت قنبری

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد به شدت از درگذشت شاگرد پیشین خود اظهار تاسف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فریدون قنبری که از روز اول فروردین 1400 به دلیل بیماری پانکراس در بیمارستان بستری شده بود، روز بیستم ماه جاری با تشخیص پانکراتیت نکروزان، شدیدترین نوع بیماری لوزالمعده به اتاق عمل رفت. با وجود اینکه قنبری در 24 ساعت ابتدایی بعد از عمل، وضعیت خوبی را سپری کرده بود، در ادامه حالش رو به وخامت رفت که در نهایت ظهر امروز (28 فروردین) در بیمارستان امام حسین (ع) کرمانشاه دار فانی را وداع گفت.

منصور برزگر در سال‌هایی که هدایت تیم ملی کشتی آزاد را برعهده داشت، یکی از مربیان دلسوزی بود که می‌خواست این کشتی‌گیر به حقش در کشتی دنیا برسد و تلاش فراوانی کرد که این اتفاق رخ دهد، اما قنبری با وجود شایستگی‌های فنی فراوان نتوانست سهمش را از مدال‌های جهانی و المپیک بگیرد و دنیای قهرمانی او بدون مدال تمام شد.

قنبری همیشه از منصور برزگر به نیکی یاد کرده و او را مثل پدرش دوست داشت. برزگر که در این چند روز، درست مثل روزهایی که قنبری دچار حادثه تیراندازی شده بود، پیگیر وضعیتش بود.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد پس از درگذشت قنبری به تسنیم گفت: متاسفانه تقدیرش تلخ بود. جز تاسف و تاثر نمی‌توانم چیزی بگویم. از درگذشت این جوان خیلی ناراحتم و به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم.

برزگر در مورد این سردار بی‌مدال کشتی ایران ادامه داد: فریدون جوانی بود که متاسفانه درست راهنمایی نشد و می‌توانست خیلی موفق شود، اما به‌خاطر محیط اطرافش به چیزهایی که در کشتی می‌خواست، نرسید.

انتهای پیام/