شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ماه رمضان

ماه رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان/ جهادی‌ها دوباره به میدان آمدند


ماه رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان/ جهادی‌ها دوباره به میدان آمدند

رمضان ماهِ سخاوت و مهرورزی است و سفره‌های مهربانی خداوند برای همه گشوده می‌شود. در این میان، گروه‌های جهادی که از هیچ فیضی بی‌بهره نمی‌مانند از ماه میهمانی خدا برای کمک به همنوعان‌شان استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همدلی و کمک به دیگران، زمان نمی‌خواهد اما گاهی برخی فرصت‌ها طلایی‌اند و در زمان‌های دیگر به‌دست نمی‌آید.  ماه مبارک رمضان، دقیقاً همین فرصتِ طلایی است. رمضان ماهِ سخاوت و مهرورزی است و سفره‌های مهربانی خداوند برای همه گشوده می‌شود. در این میان، گروه‌های جهادی که از هیچ فیضی بی‌بهره نمی‌مانند از ماه میهمانی خدا برای کمک به همنوعان‌شان استفاده می‌کنند.

گروه جهادی مکتب شهید سلیمانی که از مدت‌ها پیش با طرح توزیع "نان نذری" در سیستان و بلوچستان توانست خدمات خوبی را برای نیازمندان جمع‌آوری کند، این روزها نیز کمک به نیازمندان منطقه سیستان و بلوچستان و نیازمندان مناطق محروم شهر تهران را در برنامه دارد.

ماه رمضان , گروه‌های جهادی , جهادگر , مناطق محروم ,

"مرتضی متشرعی" مدیر گروه جهادی مکتب شهید سلیمانی می‌گوید: در ماه مبارک رمضان در بحث کمک‌های مؤمنانه فعالیت‌هایمان را ادامه می‌دهیم. طرح نان نذری همانند گذشته در ماه مبارک رمضان ادامه دارد. قرار است در نیمه ماه رمضان و در ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) با کمک مردم، نان رایگان در اختیار نیازمندان قرار دهیم. تلاش‌مان این است این رویه در مناطق محروم و به‌صورت منسجم صورت گیرد که همکاری گروه‌های جهادی دیگر را نیز برای تحقق این موضوع می‌طلبد.

متشرعی ادامه داد: طرح جمع‌آوری بسته‌های معیشتی را نیز در دستور کارمان قرار داده‌ایم. در راستای کمک به همنوعان این بار، کمک‌های معیشتی را برای ماه مبارک رمضان به صورت متمرکز و در حاشیه شهر تهران توزیع خواهیم کرد.

ماه رمضان , گروه‌های جهادی , جهادگر , مناطق محروم ,

محمود مدینه‌نگاه مسئول گروه جهادی نورالرضا (ع) نیز درباره اقدامات جهادی این گروه در ماه مبارک رمضان گفت: همانند سال‌های گذشته، بسته‌های غذایی شامل اقلام مورد نیاز افطار جمع‌آوری شده است. حدوداً 200 بسته به قیمت ریالی هر کدام، 500 هزار تومان آماده شده که در هفته جاری به دست‌شان خواهد رسید. جامعه هدف ما نیازمندان جنوب‌شهر تهران است.

وی درباره برگزاری مراسم مذهبی در ایام ماه رمضان نیز گفت: مراسم مناجات‌خوانی سحرگاهی را هر شب در حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار می‌کنیم و شاهد حضور مردم در این مراسم مذهبی هستیم.

انتهای پیام/