به گزارش برنا؛  سیدحسین سیدصالحی، مربی و پیشکسوت فوتبال، در پاسخ به این سوال که با توجه به بازی های اول فولاد، تراکتور و پرسپولیس، بازیهای امشب را چطور ارزیابی می کنید، اظهار داشت: پرسپولیس باید در مقابل الریانی بازی کند که بازیکنان با تجربه ای دارد؛ اما پرسپولیس تیم فوق العاده خوب و صاحب سبک است. این تیم تنوع تاکتیکی زیادی دارد. مطمئن هستم این تیم با عشق و علاقه ای که دارد، عملکرد خوبی خواهد داشت. به قول مطهری ژن صعود و قهرمانی دارد. این اتفاق را باید مدیون برانکو و تشکیلات مدیریتی دانست.

 او افزود: تراکتور باید یک مقدار باهوش و منطقی بازی کند. این تیم مقابل الشارجه ای قرار می گیرد که میزبان است. جنس فوتبال ما یک مقدار جور نیست. نفراتی را از دست دادند و نتوانستند دیگر جذب کنند. ما در ویترین آسیا باید بازیکنانی بگیریم که بتوانند روند ما را بهبود ببخشند. به نظر من در بازی اول نشان دادند که تیم قابل قبولی هستند و بازیهای خوبی انجام می دهند. یک مقدار باید ساختار دفاعی این تیم شرایط بهتری پیدا کند. 

سیدصالحی تصریح کرد: فولاد در پنجره نقل و انتقالات نتوانست هیچ بازیکنی جذب کند؛ اما یک تیم منسجم و بی حاشیه است. نکونام همچون دوران بازیگری اش که منظم بازی می کرد، ژاوی را به وجد درآورد و گفت ایرانی ها با قلبشان بازی می کنند؛ اما هنوز تمام نشده است. تیم های حوزه خلیج فارس ما را آنالیز می کنند و مطئمن باشید بازی دوم کاملاً متفاوت خواهد بود. 

 او تأکید کرد: یک مساله که در این بازی ها مربیان باید به آن توجه ویژه داشته باشند، ریکاوری بعد از بازیهاست؛ چراکه هر 3 روز باید یک بازی انجام دهیم. امیدوارم که نمایندگان کشورمان دل ملت را شاد کنند. 

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای خواجه وند و با کارشناسی والی زاده روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.