شهر خبر

پرسپولیس ترک عادت نکرد

رفوزه‌های خط حمله یحیی در لیگ برتر استارت ناکامی در آسیا را زدند

رفوزه‌های خط حمله یحیی در لیگ برتر استارت ناکامی در آسیا را زدند

مهاجمان تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا همچون رقابت های لیگ برتر ایران موفق به گلزنی نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته اول رقابت‌های گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا موفق شد با کسب سه امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. سرخپوشان پایتخت در حالی به سه امتیاز حساس بازی با الوحده امارات رسیدند که سیدجلال حسینی تنها گل این دیدار را برای پرسپولیس به ثمر رساند

مدافع میانی پرسپولیس همچون رقابت‌های لیگ برتر بیستم فوتبال ایران، اسم خودش را در بین گلزنان آسیایی قرار داد تا نشان دهد عطش موفقیت دارد. بازیکنی که در پوکر قهرمانی سرخ‌ها جام را چهار بار بالای سر گرفته است و دو بار به فینال آسیا رسیده اما همچنان میل به بردن و پیشرفت فردی و تیمی دارد.

روندی که بر خلاف عملکرد مهاجمان جوان این تیم است. مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر به دلیل محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر تبدیل به امید اول تیمش برای گلزنی شد به قدری بی کیفیت ظاهر شد که یحیی گل محمدی قید حضور او در خط حمله را زد و پس از جدایی آرمان رمضانی که او هم در نیم فصل اول هیچ گلی برای سرخ‌ها به ثمر نرساند سراغ شهریار مغانلو رفت.

مهاجمی که از سانتاکلارا پرتغال به لیگ برتر ایران بازگشت اما در یک ماه گذشته پایش به گلزنی باز نشده است تا کادر فنی و هواداران این تیم در حسرت گلزنی بمانند.

تیمی که با بازگشت عیسی آل کثیر پس از ۶ ماه امیدوار به حل این معضل بود. او در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر بیستم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و توانست گل دوم تیمش را مقابل نساجی مازندران را هم به ثمر برساند اما در بازی نخست تیمش در لیگ قهرمانان آُیا کیفیت مطلوبی نداشت تا جور گلزنی این تیم و رسیدن به سه امتیاز را سیدجلال از قلب دفاع بکشد.

مهاجمانی که در خط حمله پرسپولیس در لیگ برتر رفوزه شدند و حالا در شروع لیگ قهرمانان آسیا نیز ترک عادت نکردند و گلی را به ثمر نرساندند.