شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#اراک

نمایندگان از تاسیسات آب سنگین اراک بازدید می‌کنند


نمایندگان از تاسیسات آب سنگین اراک بازدید می‌کنند

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از برنامه بازدید اعضای این کمیسیون از تاسیسات آب سنگین اراک، خبر داد.

علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بازدید اعضای این کمیسیون از تاسیسات آب سنگین اراک ، خبر داد و گفت: این بازدید روز (دوشنبه 30 فروردین) و در راستای بعد نظارتی نمایندگان انجام می‌شود.

وی افزود: پس از انجام بازدید از تاسیسات آب سنگین اراک گزارشی از این بازدید تهیه  و تدوین می‌شود و در اختیار هیئت رئیسه قوه مقننه قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس یادآور شد: در جلسه هفته گذشته کمیسیون، مسئولان وزارت اطلاعات گزارش کلی از حادثه اخیر در سایت نطنز به اعضای کمیسیون شوراها ارائه کردند  که در این زمینه مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون بازدیدی از تاسیسات آب سنگین اراک داشته باشند.

حدادی بیان کرد: بحث اصلی این است که از سایت های هسته ای مراقبت های لازم انجام شود چرا که دشمن در هر لحظه به دنبال این است که آسیب و صدمه ای به فعالیت هسته ای ایران وارد کند، رژیم صهیونیستی با ابزارهای نفوذی به سیستم برق مجموعه نطنز ضربه زده است، مطمئن هستیم این آسیب جبران خواهد شد اما پیام اصلی این است که ما به دشمن اعتماد نداریم.

نماینده طالقان درمجلس تاکید کرد:فعالیت هسته ای حق مسلم ایران است و تا لغو تمام تحریم ها برجامی در میان نخواهد بود.
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر دستورکار‌های اعضای این کمیسین در هفته جاری، اظهار داشت:قرار است امروز طرح تفکیک استان سیستان و بلچستان با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی ذی ربط مورد رسیدگی قرار گیرد.

حدادی با اشاره به دستورکار روز یکشنبه اعضای کمیسیون شوراها، بیان کرد: طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور نماینده شورای نگهبان و مرکز پژوهش ها و همچنین طرح های اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستورکار اعضای کمیسیون شوراها در این روز قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح مدیریت شهری و روستایی در جلسه هفته گذشته این کمیسیون، اظهار داشت: در جلسات روز سه‌شنبه هفته جاری به بررسی جزئیات و مفاد طرح ورود می‌کنیم.

انتهای‌پیام/