شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرونا

امام‌جمعه یزد: روزه بدن را مقابل کرونا مقاوم می‌کند

ناصری یزدی گفت: در این ماه پربرکت باید آداب مهمانی خدا را رعایت کنیم و در محضر خدا گناه و معصیت نکنیم و بدانیم که کرونا هیچ مانعی برای روزه داری نیست و حتی روزه می‌تواند بدن را در مقابل این ویروس تقویت کند.

 ناصری یزدی گفت: در این ماه پربرکت باید آداب مهمانی خدا را رعایت کنیم و در محضر خدا گناه و معصیت نکنیم و بدانیم که کرونا هیچ مانعی برای روزه داری نیست و حتی روزه می‌تواند بدن را در مقابل این ویروس تقویت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه غربی‌ها قرار نیست در برجام کوتاه بیایند، گفت: تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق در فضای مجازی است که نیاز هست مردم نسبت به آن هوشیار باشند.

به گزارش شامگاه جمعه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه « در ساحت حضور» رادیو تهران با اشاره به اینکه ملت ایران باید به‌ خوبی دشمن را بشناسد، افزود: تحریک آمریکا، کنگره و سعودی‌ها از توطئه‌های صهیونیست‌هاست و خرابکاری‌هایی که از طرف آنها در کشور صورت می‌گیرد باید با قدرت پاسخ داده شود.

امام‌جمعه یزد: روزه بدن را در مقابل کرونا تقویت می‌کند

وی یکی از کارهایی که جمهوری اسلامی در این انتخابات باید انجام دهد در اختیارگرفتن فضای مجازی و خارج کردن آن از دست دشمن است ،ادامه داد: برای آگاه‌سازی مردم و پاسخ به مخرب‌های دشمنان ما باید فضای مجازی را در دست بگیریم و فعالیت جدی تری داشته باشیم.

ناصری یزدی بابیان اینکه دشمن از فضای مجازی برای تخریب جمهوری اسلامی استفاده می کند، پس چرا ما نباید در این زمینه فعالیت داشته باشیم اضافه کرد: ما باید به‌گونه‌ای کار کنیم که بتوانیم دنیا را از اقدامات خرابکارانه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و همپیمانانش روشن کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد به مذاکره برجام در وین هم اشاره کرد و افزود: ما در این زمینه باید مقتدر و پایدار و توجه داشته باشیم که دشمن اگر متوجه آن باشد که ما شروط آنها را پذیرفتیم ، شروط دیگری را خواهد گذاشت، غربی‌ها قرار نیست که کوتاه بیایند و به ما ترحمی کنند، باید گفت که ما نیز نیازی به ترحم آنها نداریم.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه ما باید ایستادگی و اقتدار داشته باشیم تا دشمن نتواند برای ما تعیین تکلیف کند بیان کرد: ما نیز در داخل باید تلاش خود را بیشتر کنیم و نباید متوقف شویم و کارها را جدیتر پیش ببریم و از تواناییمان به‌خوبی استفاده کنیم.

داوطلبان انتخابات شرایط کشور را در نظر بگیرند و سپس ورود کنند

وی در خصوص انتخابات گفت: درخواستی که از افراد داوطلب انتخابات وجود دارد، این است که شرایط را سنجیده و فقط به اطرافیان خود نگاه نکنند بلکه همه مشکلات کشور را دیده و سختی‌های مردم را ملاحظه کنند و پس از انتخاب شدن، برای رفع مشکلات و چالش‌های کشور تلاش کنند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور نیازمند همراهی و همکاری تمام اقشار هستیم، خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات باید بسیار بصیر باشند چون دشمن در این انتخابات توطئه‌ها و برنامه‌های زیادی دارد آنها می‌خواهند ما را تخریب و حیثیت اشخاص را لکه‌دار کنند.

روزه سبب تقویت بدن انسان می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه با قدردانی از کادر بهداشت و درمان استان یزد گفت: کادر درمان در طول این مدت زحمات بسیاری کشیدند که جای بسی تشکر دارد و از مردم نیز درخواست داریم که وظیفه شرعی خود را رعایت کنند و مراعات شیوه‌های بهداشتی را داشته باشند.

ناصری یزی با اشاره به اینکه نیازمند آموزش الفبای قرآن کریم در مدارس هستیم گفت: در این ماه پربرکت باید آداب مهمانی خدا را رعایت کنیم و در محضر خدا گناه و معصیت نکنیم و بدانیم که کرونا هیچ مانعی برای روزه داری نیست و حتی روزه می تواند بدن را در مقابل این ویروس تقویت کند.