شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#لیگ قهرمانان آسیا#فوتبال

بررسی عملکرد ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در گام اول/ مهدوی: هر ۴ تیم قابل قبول ظاهر شدند


بررسی عملکرد 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در گام اول/ مهدوی: هر 4 تیم قابل قبول ظاهر شدند

محمدرضا مهدوی کارشناس فوتبال کشورمان عملکرد چهار نماینده فوتبال کشورمان در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا را ستود و آن را قابل قبول ارزیابی کرد.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد چهار نماینده کشورمان در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: عملکرد هر چهار نماینده کشورمان در هفته اول قابل قبول بود که اول از همه باید از بازی خوب پرسپولیس قدردانی کنیم که در چند سال گذشته خودش را اثبات کرده است. تیمی که توانسته با اقتدار حرف اول را در ایران و آسیا بزند و دو دوره قهرمانی غرب و نایب قهرمانی آسیا را کسب کرده است.

وی افزود: پرسپولیس توانست یک بازی منطقی و خوب را مقابل الوحده انجام دهد و دیداری که کسی نمی‌توانست از قبل آن را پیش‌بینی کند، با پیروزی نماینده کشورمان همراه شد. تیمی که اکنون هم در دفاعی تقویت شده و هم خط هافبک و حمله این تیم با اضافه شدن بازیکنان جدید، وضعیت بهتری پیدا کرده است و امسال می‌تواند قهرمانی آسیا را کسب کند.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به تساوی پرگل 3 - 3 تراکتور مقابل پاختاکور خاطرنشان کرد: مربی فهیمی چون رسول خطیبی که در چند سال گذشته صاحب تجربه شده است وارد این تیم شده و تجربیاتش را به تیم بزرگ تراکتور انتقال داده است. اگر تجربه بازیکنان جوان تراکتور بیشتر بود، این تیم می‌توانست با پیروزی 2 بر صفر از زمین خارج شود. تجربیات خطیبی در تمرینات و کنار خط خوب است و در نهایت بازیکنان هستند که باید فرامین سرمربی را اجرا کنند. به نظرم تراکتور در مجموع نتیجه خوبی گرفت.

مهدوی با تمجید از عملکرد فولاد گفت: از کار بزرگ جواد نکونام در تیم فولاد نباید گذشت. هر چهار سرمربی نمایندگان ما جوان هستند، اما دو نفر از آنها تازه وارد جرگه مربیان شده‌اند که با اعتمادبه‌نفس کار می‌کنند. جواد نکونام در بازی قبلی نشان داد که تیمش اقتدار کامل را دارد و توانست یک تیم قهرمان مانند السد را تحت فشار قرار دهد و تا دقایق پایان بازی هم یک بر صفر از این تیم پیش بود. هر چند در نهایت بازی مساوی شد و فولاد شرایط سختی را تحمل کرد، با این حال معتقدم او تیم بسیار جوانی دارد و خیلی بیشتر باید روی این تیم جوان کار کند. البته می‌دانم او و کادر فنی‌اش از جمله مهدی هاشمی‌نسب شبانه‌روز در حال کار کردن هستند و مطمئناً در آینده بیشتر از این تیم فولاد خواهیم شنید.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم‌های استقلال و پرسپولیس افزود: مسابقه‌ای که من را مجبور کرد تا دیرهنگام بیدار باشم و آن را تماشا کنم، بازی استقلال بود. هر چند به خاطر ندارم حتی در اروپا هم بازی دیرتر از 9 شب یا 9:45 دقیقه داشته باشیم و این هم از عجایب بود که با طوفان تیم استقلال و تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی همراه بود.

وی ادامه داد: مجیدی خودش را یک مربی جسور و جاه‌طلب نشان داده که می‌خواهد در هر عرصه‌ای موفق باشد. بازی خوب استقلال جای تبریک به این تیم، فرهاد مجیدی و کادر فنی‌اش دارد و امیدوارم بردهای این تیم تداوم داشته باشد و در آینده شاهد قهرمانی‌های استقلال باشیم. تیمی که بیشتر از سایر تیم‌ها قدمت دارد و در آسیا قهرمان شده است و امیدوارم بازهم قهرمانی‌هایش را تکرار کند. از طرفی امیدوارم در سال‌های آینده سپاهان هم که تیم خوبی دارد به جمع نمایندگان کشورمان در آسیا اضافه شود.

انتهای پیام/