شهر خبر

ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی در اولین جمعه ماه رمضان


ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی در اولین جمعه ماه رمضان

نظامیان رژیم صهیونیستی در اولین جمعه ماه مبارک رمضان مانع از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی شدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های فلسطینی، نظامیان صهیونیست از ساعات اولیه صبح امروز جمعه ایست بازرسی‌های اطراف شهر قدس را بسته و تنها به شمار محدودی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی 1948 اجازه ورود به این شهر را دادند.

در همین حال، شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در محله‌های فلسطینی‌نشین بخش قدیمی قدس مستقر شدند تا مانع از تردد شهروندان و خودروهای آنان به سمت مسجد الاقصی شوند که در پی آن، نمازگزاران برای رسیدن به این مسجد مجبور شدند پیاده مسافت‌هایی طولانی را بپیمایند.

تجاوزات علیه مسجد الاقصی، جرقه خیزش فلسطینیان علیه رژیم اشغالگر را خواهد زد

در همین ارتباط، جنبش حماس تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد و گفت ادامه این جنایات و تجاوزات، جرقه خیزش سراسری فلسطینیان علیه اشغالگران و طرح‌های شوم آنان علیه مسجد الاقصی را خواهد زد.

«عبداللطیف قانوع» در اظهاراتی مطبوعاتی عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی به ویژه در ماه مبارک رمضان برای دفاع از آن در برابر تجاوزات اشغالگران صهیونیست دعوت کرد.

قانوع تاکید کرد که تجاوزات علیه مسجد الاقصی، تلاشی نافرجام از سوی دشمن برای تحمیل سیاست‌ها و واقعیت‌های مدنظر خود بر این مسجد خواهد بود.

انتهای پیام/