شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پلیس راهور#پیکان#ترافیک#تصادف مرگبار

۵ کشته و یک مصدوم بر اثر تصادف پیکان با کامیون


5 کشته و یک مصدوم بر اثر تصادف پیکان با کامیون

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از تصادف مرگبار پیکان با کامیون در جاده الیگودرز - ازنا خبر داد و گفت: این حادثه پنج کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر تصادف مرگبار در محور الیگودرز - ازنا، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8 صبح امروز جمعه 27 فروردین، بر اثر تصادف خودروی سواری پیکان با کامیون بنز در محور الیگودرز - ازنا در استان لرستان، پنج نفر کشته شدند و یک نفر نیز مصدوم شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه سواری پیکان به علت عدم توجه به جلو مقصر شناخته شد، از رانندگان خواست از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی در جاده‌های کشور به مدت 15 دقیقه استراحت کنند.

این مقام انتظامی از رانندگان خواست هیچگاه در هنگام رانندگی با تلفن همراه صبحت نکنند و گفت: بستن کمربند ایمنی حتی برای سرنشینان عقب خودروها در جاده‌ها الزامی است. 

شیرانی، از رانندگان خواست از انجام تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت غیر مجاز به ویژه در راه‌های که جداشونده ندارند، پرهیز کنند.

انتهای پیام/