شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اروپا

فونسکا: آژاکس را تا حدود زیادی تحت‌کنترل داشتیم/ در فاز دفاعی عالی بودیم


فونسکا: آژاکس را تا حدود زیادی تحت‌کنترل داشتیم/ در فاز دفاعی عالی بودیم

سرمربی تیم فوتبال رم از عملکرد شاگردانش مقابل آژاکس و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پائولو فونسکا در پی تساوی یک-یک شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل آژاکس در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که منجر به صعود این تیم به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها با برتری 3 بر 2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: به نظرم ما در بازی رفت در آمستردام در کارهای دفاعی مشکلات بیشتری داشتیم، اما در این بازی آژاکس را تا حدود زیادی تحت‌کنترل داشتیم.

وی افزود: آژاکس تیم بسیار باکیفیتی است، اما ما در این بازی در کارهای دفاعی عالی بودیم. بازی مقابل تیمی که در فاز هجومی چنین بازی‌ای از خود به نمایش می‌گذارد هم دشوار است. ما در این دیدار یک بازی بسیار واقع گرایانه از خود ارائه کردیم چون می‌دانستیم که با پیروزی 2 بر یک در بازی رفت نسبت به آژاکس برتری داریم، برای همین به نظرم رویکرد درستی در این بازی داشتیم.

سرمربی پرتغالی رم که حالا تیمش باید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف منچستریونایتد برود، اظهار داشت: من هرگز پیش از این حضور در مرحله نیمه‌نهایی را تجربه نکرده بودم، بنابراین صعودمان به این مرحله خیلی خوشحالم کرد.

انتهای پیام/