شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال#ویروس کرونا

وضعیت دو کرونایی پرسپولیس/ شرایط مبهم ستاره قرمزها

وضعیت دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از ابتلا به ویروس کرونا همچنان مبهم است اما شاید یکی از آنها بتواند پرسپولیس را در دور برگشت مسابقات همراهی کند.

وضعیت دو کرونایی پرسپولیس/ شرایط مبهم ستاره قرمزها

خبرورزشی - پرسپولیس در حالی با برتری برابر الوحده امارات کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ آغاز کرد که دو بازیکن این تیم در آستانه سفر به هند به ویروس کووید ۱۹ مبتلا شدند و به همین خاطر نتوانستند کاروان سرخپوشان را در این سفر همراهی کنند.

ابتدا فرشاد فرجی پیش از دیدار با نساجی به ویروس کرونا مبتلا شد و پس از آن نیز تنها یک روز پیش از اعزام تیم مشخص شد که سعید آقایی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

در همین راستا این دو بازیکن هر چند روز یکبار تست کرونا می‌دهند تا وضعیت ابتلایشان به این ویروس مشخص شود اما تست این دو بازیکن همچنان مثبت است.

با این حال به وضعیت فرشاد فرجی رو به بهبود است و به نظر می‌رسد که این بازیکن با پایان یافتن دوره ابتلا، و در صورت منفی شدن تست می‌تواند در دور برگشت بازی‌ها خود را به هند برساند و پرسپولیس را همراهی کند اما وضعیت آقایی در ابهام قرار دارد.

این مدافع چپ که در نیم فصل نخست جزو برترین بازیکنان تیم پرسپولیس بود به نظر نمی‌رسد که بتواند در مرحله گروهی پرسپولیس را همراهی کند. با این حال باید دید که وضعیت این بازیکن به چه نحوی پیش خواهد رفت.

ابراهیم شکوری نیز درباره وضعیت این دو بازیکن گفت: تست کرونای این دو بازیکن همچنان مثبت است و نمی‌توانیم الان آنها را به هند بیاوریم. با کمک کادر پزشکی و کادر مدیریت در تهران وضعیت این دو بازیکن را رصد می کنیم و به محض اینکه تست آنها منفی شود شرایط حضورشان در هند را مهیا می کنیم اما تا امروز چنین اتفاقی رخ نداده است.