نسل بعدی مرسدس کلاس E کارآمدتر و پیشرفته‌تر از قبل

به گزارش رکنا ، مرسدس بنز کلاس E که برای مدل ۲۰۲۱ تجدید شده است، قیمت اولیه ۵۴، ۲۵۰ دلار (به علاوه ۱۰۵۰ دلار شارژ مقصد) در ایالات متحده آمریکا را دارد. نسل کنونی و پنجم این مدل در سال ۲۰۱۶ در دیترویت نمایش جهانی خود را نشان داد، به این معنی که اکنون بیش از پنج سال از عمر آن می‌گذرد.

مرسدس در حال حاضر نسل جدیدی از کلاس S و کلاس C را در معرض فروش قرار داده است و منطق به ما می‌گوید مدت زیادی طول نخواهد کشید تا آلمانی‌ها خودروی W۲۱۳ E کلاس را با مدل نسل بعدی آن جایگزین کنند. هنوز عکس‌های جاسوسی از این ماشین منتشر نشده و این احتمالاً به این معنی است که پیشرفت هنوز در مراحل اولیه آزمایشگاهی است. البته این بدان معنا نیست که ما تصوری از شکل ظاهری آن نداریم.

طراحی ظاهری مرسدس کلاس E

نسل‌های قبلی کلاس E تقریباً همیشه از کلاس S و کلاس C الهام گرفته اند که معمولاً قبل از کلاس E در بازار ظاهر می‌شوند. یک ارائه جدید یک طراحی مورد انتظار را پیش نمایش می‌کند، البته بدیهی است، آنچه در اینجا می‌بینید بر اساس عکس‌های جاسوسی واقعی نیست، گرچه به احتمال زیاد تصویر نسبتاً دقیقی از E جدید را ترسیم می‌کند.

نوار جلوی نمایش داده شده در اینجا بسیار شبیه به کلاس C به نظر می‌رسد، اما چراغ‌های جلو ظاهر کلی متفاوتی را برای نوار جلو ایجاد می‌کنند. خوشه‌های باریک LED در ارائه، در ترکیب با سپر جلویی، جلوه‌ای برتر و اسپرت را ایجاد می‌کنند.

گفته می‌شود نسل بعدی E کلاس در سال ۲۰۲۳ به بازار می‌آید. این کلاس باید سبک‌تر، کارآمدتر و از لحاظ فنی پیشرفته‌تر از نسل قبلی خود باشد.