به گزارش پایگاه خبری نشان :

شب گذشته یارانه معیشتی ماه رمضان واریز شده اما برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز به محض دریافت این یارانه از مبلغ دریافتی خود نوشته‌اند و گفته‌اند که مبلغ کمتری از مبلغ اعلام شده برایشان واریز شده است.

به گزارش رکنا، در خصوص مبلغ این یارانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفته بود ۶۰ میلیون نفر یارانه‌بگیر معیشتی، معادل یک یارانه معیشتی دیگر را به‌عنوان یارانه زمضان دریافت می‌کنند.

بنابراین باید برای خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شد.

اما حالا پیام‌های مردم نشان می‌دهد که واریزی‌ها معادل یارانه معیشتی نیست و کمتر است. حتی این یارانه معادل نفری ۴۲ هزار تومان اعلام شده هم نیست.

چقدر باید واریز می‌شد اما چقدر واریز شد؟

«سه نفریم گفتن ۱۳۸ میدیم ۱۲۵ ریختن بقیه اش کجارفت ۶۰ میلیون نفر ازشون کسر بشه چقدر میشه.دو تا مرغ هم نشد.»

«برای ماهم خانواده ۴ نفره ۱۵۳ تومن ریختن دیگه میسه پول ۲ بسته خرما»

«چراواسه ماکه۶نفریم ۱۸۰زدن که باید۲۰۵واریز می شد»

«چهارنفریم چرا دولت ۱۵۳ تومان واریز میکنه خود دولت اعلام کرد مثل بسته معیشتی بنزین ۱۷۲ تومان است واریز میشود پس این ۲۰تومان کسر شده بخاطر چی بوده؟؟؟»

«دولت در مورد یارانه ماه رمضان .تو خبر سراسری اعلام میکند خانواده ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان.اما ۱۵۳ به حسابشان واریز میکند.جهت اطلاع»

«۶ نفریم ۱۸۰ تومان ریختم میشه نفری سی تومان»

«به منم مبلغ ۱۵۳ هزار ریختن به من وام یک میلیونی کرونا هم ندادن بخوان ۱۹ تومن شو کسر کنن و هر ماه ۱۷۲ تومن معشیتی واریز می کنن اما این کم ریختن»

« طبق خبری که عنوان شده بود یارانه معیشتی رمضان برای خانواده دو نفره مبلغ 103 هزار تومان عنوان شده بود، ولی مبلغ 98هزارتومان واریز شد، امکان دارد دلیل این کار را جویا شوید. مبلغ مهم نیست در مقیاس کوچک، ولی اگر برای سایر مردم هم این کار را کردند باید بررسی شود که چرا برخلاف آنچه گفتند عمل می کنند!»

«گفتند معیشتی ماه مبارک رمضان 5نفره به بالا 205  هزارتومان واریزشده است. اماخانوارما 6نفرهستیم 180هزارتومان واریزشده می خواستم ببینم بقیه ش چه شده است.»

«بنابه نوشته وفرمایش مسؤلین که معیشت ماه رمضان 5نفره به بالا 205هزارتومان باید میدادند که واسه ماکه 6نفره هستیم180تومان واریز شده است. آیاکسی هست بگوید چرا؟؟؟؟؟»