شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#فضای مجازی#تهران بزرگ

کشف سلاح جنگی غیر مجاز در تهران

کشف سلاح جنگی غیر مجاز در تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری متهمی که در فضای مجازی فروش سلاح جنگی تبلیغ می کرد، خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی و ۵ عدد فشنگ کشف شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی شاملو اظهار داشت: در رصدهای فضای مجازی مأموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی به دست آوردند که مدیر کانالی در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ فروش سلاح و مهمات جنگی غیرمجاز می‌پردازد.

وی عنوان کرد: هویت و مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی، تیمی از مأموران این پایگاه به مخفیگاه متهم در محدوده بلوار کشاورز اعزام و در بررسی‌های بیشتر از آن مکان یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۵ فشنگ کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه اموال مکشوفه به این پایگاه انتقال یافت، ابراز داشت: متهم در تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه گزارش و خبر در خصوص فعالیت مجرمان امنیتی و انتظامی که به هر نحو ممکن جان و مال آنها را به مخاطره می‌اندازد را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا در اسرع وقت اقدام لازم انجام پذیرد.

منبع: مهر