شهر خبر

زیباترین دختران دوقلوی دنیا را ببینید

 

به گزارش منیبان، هر روزه دوقلو های زیادی در جهان به دنیا می ‌آیند که برخی همسان و برخی ناهمسان هستند. خب اینجا به شما یکی از زیبا ترین آنها را معرفی میکنیم یکی از مشهور ترین آنها آوا و لیا کلمنتس هستند که سال هاست به دلیل زیبایی بالایی که دارند مشهور شده اند. در حدی که آن ها در سن 9 سالگی لقب زیباترین دو قلو های جهان را داشتند.

دختر

این دو قلو ها در اینستاگرام به تنهایی نزدیک به 2 میلیون دنبال کننده دارند و خب جدا از این آنها در حال حاضر به شغل مدلینگ و فشن مشغول هستند و درامد بالایی نیز از این راه کسب میکنند.

دوقلو

هنگامی که پدرشان کوین به سرطان خون و لنفوم تشخیص داده شد ، دختران ماموریت خود را پیدا کردند تا به او کمک کنند مغز استخوان را به بهترین وجه پیدا کند. آنها به اینستاگرام خود پیوستند و دنبال کننده های خود را به آزمایش مغز و استخوان تشویق کردند.

دکتری که به پدر این دو دختر کمک کرده است گفته است: پاسخ عالی بود،من دوست دارم آنها بتوانند از این قدرت خود برای کمک به افراد دیگر نیز استفاده کنند.

زیبا

یک اهداکننده مغز استخوان یک فرآیند آسان است و من فکر می کنم بسیاری از مردم این تصور غلط را دارند که سخت و دردناک است ، اما در واقع اینطور نیست. داشتن آنها فرصتی برای انجام این کار و کمک به من دارد ، اما همچنین برای کمک به بسیاری از افراد دیگر ، بسیار شگفت آور است.