شهر خبر

با این ترفند برای همیشه موزهای خود را تازه نگه دارید

 

به گزارش منیبان، ممکن است شما هم مانند بسیاری دیگر دوست داشته باشید همیشه موزهای تازه و زرد برای مصرف داشته باشید و از این رو ما ترفندی را به شما معرفی میکنیم که کمک میکند تا هرچه بیشتر موز های خود را زرد و تازه نگه دارید.

موز پر از مواد معدنی ، ویتامین ها و فیبرها است. آنها همچنین بسیار میوه ای سیر کننده هستند. بعد از خوردن موز ، احتمالاً میان وعده را کنار خواهید گذاشت. متأسفانه ، آنها خیلی زود قهوه ای می شوند ، که برای بسیاری از افراد چیز خوشایندی نیست. اما دلیل دقیق این امر چیست؟ به طور خلاصه در انبارهای مخصوص رسیدگی ، به اصطلاح اتیلن آزاد می شود که موز باید برسد. این اتیلن فرآیند رسیدن را آغاز می کند و در نتیجه خود موز نیز تولید اتیلن را آغاز می کند. به همین دلیل است که آنها هنگام رسیدن تغییر رنگ می دهند. خوشبختانه راهی برای جلوگیری از این امر وجود دارد! ما ترفندی برای شما در نظر گرفته ایم که موزهای زرد شما را حفظ خواهد کرد. به این ترتیب می توانید یک دسته موز بخرید بدون اینکه لازم باشد نیمی از آنها را دور بریزید!

تازه

یک ترفند ساده برای تازه نگه داشتن موز و حتی جلوگیری از قهوه ای شدن آن وجود دارد. این کار با بستن یک فویل به دور هر ساقه موز انجام می شود: این کار رشد را موز را کند تر میکند.

ترفند