شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ماه رمضان#ماه مبارک رمضان

از سوی گروه «الغدیر» منتشر شد؛

هم‌آوایی تهرانی‌ها در «ماه عبادت»/ ماه رمضان آمد و الطاف الهی

هم‌آوایی تهرانی‌ها در «ماه عبادت»/ ماه رمضان آمد و الطاف الهی

گروه هم‌آوایی «الغدیر» از مجموعه‌های فعال موسیقی مذهبی نماهنگ «ماه عبادت» را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با مشارکت شهروندان تهرانی تولید کرد.

هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی «الغدیر» در گفتگو با خبرنگار مهر، از تولید و انتشار یک نماهنگ ویژه آغاز ماه مبارک رمضان با نام «ماه عبادت» در قالبی متفاوت خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تلاش کردیم تا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نماهنگی را با ایده‌ای متفاوت تولید و منتشر کنیم. این نماهنگ به تازگی با عنوان «ماه عبادت» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

وی افزود: آنچه در این نماهنگ بیشتر مورد توجه قرار گرفته، بهره‌مندی از حضور شهروندان تهرانی برای ساخت کلیپ بدون هماهنگی قبلی بوده که بتوانیم با استفاده از این ایده فضای ساده‌تر و مردمی‌تری را برای ساخت کلیپ داشته باشیم. شرایطی که با درهم آمیختگی تصاویری از حرم امام رضا (ع) و مدافعان سلامت چارچوب متفاوتی را برای این نماهنگ فراهم ساخته که امیدوارم با توجه به همراهی شهروندان تهرانی بتواند مورد پذیرش بینندگان باشد.

سرپرست گروه هم آوایی «الغدیر» بیان کرد: این شیوه تولید نماهنگ در واقع اولین گام ما برای تولید آثار متفاوت از سوی گروه هم آوایی «الغدیر» است که بنا داریم آن را در مناسبت‌ها و ایام دیگر پیگیری کنیم.

نصیری در معرفی عوامل اجرایی این اثر موسیقایی گفت: علاوه بر همراهی کسبه محترم خیابان ایران، سید مهراد حسینی شاعر و آهنگساز، محمود آقا محمدی تنظیم‌کننده و حسن صفری به عنوان میکس و صدابردار گروه اجرایی نماهنگ را تشکیل می‌دهند.