شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری#عراق#نیروهای مسلح

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق خبر داد؛

صدور دستور انجام تحقیقات فوری درباره حمله راکتی به فرودگاه«اربیل»

صدور دستور انجام تحقیقات فوری درباره حمله راکتی به فرودگاه«اربیل»

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از صدور دستور برای انجام تحقیقات فوری درباره حمله راکتی اخیر به فرودگاه «اربیل» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که دستور رسیدگی فوری به حادثه حمله راکتی به فرودگاه اربیل صادر شده است.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: «مصطفی الکاظمی» به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق دستور داده است تا تحقیقات فوری پیرامون حمله راکتی به فرودگاه اربیل آغاز گردد.

پیشتر الکاظمی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از حمله راکتی به فرودگاه اربیل به عنوان یک اقدام تروریستی یاد کرده بود. برهم صالح، رئیس جمهور عراق نیز گفته بود: تکرار هدف قرارگرفتن برخی تأسیسات در اربیل، که قبل از آن در بغداد و دیگر مناطق هم مشابه آن اتفاق افتاده بود، جرائم تروریستی به حساب می آید و محکوم است.

گفتنی است، شامگاه چهارشنبه منابع و رسانه های خبری عراق از حمله راکتی به پایگاه نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل خبر دادند. براساس گزارش این رسانه ها، در پی انفجار ناشی از برخورد راکت به این پایگاه، دود غلیظی به آسمان بلند شده بود.