شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

از جنجال فائزه هاشمی تا غوغا به خاطر تراکتور در صدر اخبار ترند روز

کدخبر: 405701
اقتصاد نیوز : فائزه هاشمی، احمدی نژاد، حقوق سربازان و آیت الله مکارم شیرازی از جمله ترندهای امروز بوده اند. در این گزارش اخباری که امروز بیشترین بازدید را در میان کاربران داشته گردآوری شده است.

به گزارش اقتصادنیوز، شب گذشته فائزه هاشمی با جنجال انتخاباتی خود در کلاب هاوس و انتقادات شدید از دولت احمدی نژاد یکی از پر ببیننده ترین جستجوی کاربران در فضای مجازی را به خودش اختصاص داد.

جنجال آنقدر پررنگ بود که هنوز هم که هنوز هست چهره های مختلف از جمله خود محمود احمدی نژاد دارند به آن واکنش نشان می دهند.

بخشودگی جرایم مالیاتی هم یکی دیگر از بیشترین جستجوهای کاربران بود. طبق این  خبر سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای به ادارات کل امور مالیاتی، موضوع بخشودگی جرایم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده را در ۱۰ بند ابلاغ کرد.

موضوع حقوق سربازان از جمله مسائلی است که سال‌هاست بحث‌های بسیاری درباره آن وجود دارد.آنچه که اهمیت دارد این است که همواره یکی از کمترین حقوق‌های دریافتی به این قشر تعلق می‌گیرد و به همین دلیل سربازان با جستجو در اینترنت به دنبال این بودند تا خبر جدیدی از افزایش حقوق های‌شان دستگیرشان شود.

خبر دیگری که امروز بازدید فراوانی داشت مربوط به بستری شدن آیت الله مکارم شیرازی در یکی از بیمارستان های تهران بود .مردم علاقه زیادی داشتند تا از آخرین اخبار درباره وضعیت آیت الله اطلاعات کافی داشته باشند.

ورزش دوستان از فوتبال گرفته تا کشتی هم در صدر اخبار امروز بودند. شروع لیگ قهرمانان و ابهام در پخش زنده این بازی ها باعث شده بود تا پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از تلویزیون یکی از ترندهای روز باشد. 

امروز همچنین در رشته کشتی  فرنگی قهرمانان آسیا 2021  ایران با کسب 4 مدال طلا، 2نقره و 3 برنز قهرمان آسیا شد و همین اتفاق کافی بود تا کشتی فرنگی هم جایگاه ویژه ای در بین جستجوی کاربران داشته باشد.

یکی دیگر از اخبار ورزشی که  در لیست پربینده ترین اخبار روز قرار گرفت خبر ورزشگاه جواهر لعل نهرو و بازدید تیم و سرمربی پرسپولیس  قبل از دیدار برابر الوحده امارات  بود.از روزی که خبر رسید پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان باید به گوا سفر کند،روزی نبوده که کشور هند و ورزشگاه میزبان پرسپولیس جزو جستجوهای کاربران نباشد.

خبری دیگری که در صدر اخبار ورزشی قرار گرفت تبریک باشگاه بارسلونا به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان  بود.کاتالان ها مثل هر سال در صفحه توییتر خودشان به زبان عربی حلول ماه مبارک را به همه مسلمانان دنیا تبریک گفتند.

در بخش ادوات کشاورزی هم خبر توزیع تراکتور و ایرادات مکانیزاسیون و بازار سیاهی برای این این محصول به راه افتاده باعث شده بود تا وقتی در فضای مجازی می نوشتید تراکتور،فیلم یک جنجال را به شما پیشنهاد بدهد!

ماجرا از شب قبل و یک برنامه تلویزیونی و بگومگوی شدید مجری با کارشناس حاضر در برنامه شروع شد.اتفاقی که باعث شد تا امروز کاربران به سمت این سوژه هجوم ببرند و آن را به یکی از ترندهای روز 25 فروردین تبدیل کنند.

از دیگر اخبار ترند امروز هم می توان به خبر های مربوط خودرو های سایپا، ثبت نام کتاب های درسی ابتدایی 1400-1401 و  استخدام فرزندان ایثارگران اشاره کرد.