شهر خبر

کمیته انضباطی به حواشی بازی پیکان - گل گهر ورود می کند

احتمال محرومیت مهدی تارتار و نماینده فدراسیون به دلیل پخش فیلم غیرقانونی

به گزارش منیبان، بازی پیکان و گل گهر تا دقیقه بیست و یکم 0-0 در جریان بود که مرتضی تبریزی مهاجم تازه وارد تیم قلعه نویی، گلی را وارد دروازه پیکان کرد که تمامی بازیکنان و کادر فنی پیکان معتقد بودند با دست زده شده است.

پس از گذشت چند دقیقه از بازی، نماینده فدراسیون در بازی پیکان - گل گهر با آوردن تلفن همراهش کنار زمین و نشان دادن گل  مرتضی تبریزی  به تارتار و کادر فنی پیکان باعث خشمگین تر شدن این سرمربی می شود تا جایی که تارتار با دیدن این صحنه از خطای تبریزی در لحظه به ثمر رساندن گل مطمئن می شود و اعتراضاتش به سوی  میثم حیدری  افزایش می یابد.

این کار نماینده فدراسیون تخلف محسوب می شود چرا که یک نماینده رسمی نمی تواند گوشی موبایل خود را درون زمین بیاورد و بدتر از آن، اشتباهات داوری و یا هر صحنه ای دیگر را به سرمربی و یا کادر تیم ها نشان دهد.

مهدی تارتار پس از دیدن دوباره صحنه گل مرتضی تبریزی در تلفن همراه نماینده فدراسیون، اعتراضات خود را به میثم حیدری و کمک داور بازی با شدت بیشتری ادامه می دهد و داور به ناچار به او کارت زرد نشان می دهد و باعث می شود این سرمربی چهار اخطاره شده و بازی بعدی را از دست بدهد.

حال خبر می رسد کمیته انضباطی به حواشی بازی پیکان - گل گهر ورود کرده و می خواهد علاوه بر محرومیت تارتار به دلیل اعتراض به داور، نماینده فدراسیون را هم به دلیل نشان دادن دوباره صحنه گل مرتضی تبریزی به مهدی تارتار جریمه و محروم کند.

آوردن موبایل توسط هر شخصی درون زمین بازی، یک تخلف محسوب می شود و این کار نماینده  فدراسیون  در جریان بازی پیکان - گل گهر باعث شد آتش اعتراضات پیکانی ها سمت داوران بازی شعله ور تر شده و بازی به حاشیه کشیده شود. در فیلمی که پیش از این در رسانه ملی از این صحنه پخش شد، کاملا واضح است که نماینده فدراسیون گوشی به دست صحنه گل تبریزی را به مهدی تارتار و کادر فنی اش نشان می دهد و بعد از آن هم تارتار رو به قلعه نویی و داوران فریاد می زند؛ با دست زد دیگه، خودم دیدم با دست زد!