به گزارش برنا؛ پرسپولیس ایران و الوحده امارات از ساعت 19 امروز در ورزشگاه فاتوردا در شهر گوای هند به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل سیدجلال حسینی به نفع پرسپولیس تمام شد تا نایب قهرمان دوره گذشته لیگ قهرمانان آسیا 3 امتیاز دلچسب را در نخستین گام به ارمغان آورد.

پرسپولیس بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه 2، نخستین موج حمله سرخ‌پوشان روی دروازه الوحده انجام گرفت که ضربه احسان پهلوان به کرنر رفت و ثمری برای این تیم نداشت. در دقیقه 4، احمد نورالهی از فاصله حدودا 25 متری دروازه الوحده را با شوت خطرناک خود تهدید کرد که ضربه چندان دقیق نبود. در دقیقه 6، ارسال پهلوان به روی دروازه و رها کردن توپ توسط عالیشاه، مغانلو را صاحب موقعیت خوبی کرد که توپ با برخورد به او به بیرون رفت. در دقیقه 8، حرکت انفرادی مهدی ترابی از سمت چپ زمین و عبور از دو، سه بازیکن و در ادامه ارسال توپ به روی دروازه، با ضربه سر مغانلو همراه بود و توپ به تیر افقی دروازه خورد و راهی اوت شد. در دقیقه 20، ماتاژ در مقابل دروازه پرسپولیس صاحب موقعیت شد که شوت زمینی او به راحتی در آغوش حامد لک قرار گرفت.

در دقیقه 22، ارسال خلیل ابراهیم به داخل محوطه جریمه به ماتاژ رسید که ضربه او در این موقعیت خطرناک، داخل چارچوب نبود. در دقیقه 31، عمر خربین مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت زد که ضربه محکم و زمینی او در شرایطی که حامد لک نظاره گر بود، با اختلاف اندک از کنار تیر دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 35، ارسال مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی، روی سر کنعانی‌زادگان فرود آمد که او به جای دروازه خالی الوحده، توپ را به بیرون زد. در دقیقه 39، ارسال مهدی ترابی از روی نقطه کرنر، با ضربه کنعانی‌زادگان به سمت دروازه رفت که توپ توسط مدافع الوحده و با ضربه سر از روی خط برگردانده شد. در دقیقه 40، پاس مهدی ترابی به مقابل محوطه جریمه، با شوت بغل پای سیدجلال حسینی وارد دروازه الوحده امارات شد. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا پرسپولیس پیروز به رختکن برود.

22

در نیمه دوم