شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#منصوریان#مزار

سرمربی آلومینیوم: نگاهم به زندگی عوض شده است؛

حضور منصوریان بر سر مزار پیشکسوتان فوتبال

به گزارش منیبان، اعضای کادر فنی آلومینیوم قبل از سفر به اراک و شروع دوباره تمرینات این تیم، با حضور چند ساعته در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا بر سر مزار بازیکنان و پیشکسوتان فقید فوتبال ایران حاضر شدند و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه، حسین کاظمی و علی مهاجر، مربیان آلومینیوم اراک صبح امروز ابتدا بر سر مزار زنده‌یاد علی انصاریان حاضر شدند و سپس با حضور در قطعه نام‌آوران بر سر مزار مرحوم ناصر حجازی، منصور پورحیدری، همایون بهزادی، غلامحسین مظلومی، آیدین نیکخواه بهرامی و مهرداد میناوند حضور یافتند و برای این پیشکسوتان و فوتبالیست‌های فقید فاتحه‌ای قرائت کردند.

علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون حضور در بهشت زهرا عنوان کرد: بعد از درگذشت مهرداد و علی عزیزم نگاهم به زندگی کاملا متفاوت شده است. معتقدم که خود ما فوتبالی‌ها باید یاد و نام بزرگان این رشته‌ را زنده نگه داریم.

او ادامه داد: ناصر خان حجازی، آقای پورحیدری و مهرداد میناوند جزو افتخارات فوتبال ملی هستند و تا ابد باید در یاد باشند؛ به‌ویژه برای آن دسته از هواداران جوانی که شاید تصویری از هنرنمایی این عزیزان ندارند و این وظیفه بر دوش ماست تا تصویرسازی کنیم. الان من و کادرم اینجا هستیم و امیدوارم باقی همکارانم قدم در این راه بردارند.

هم‌چنین علیرضا منصوریان بر سر مزار یکی از مشوقین قدیمی باشگاه استقلال که روز گذشته به علت نارسایی کلیوی دار فانی را وداع گفته بود، حاضر شد و به خانواده وی به تسلیت گفت.

منصوریان و دستیارانش پس از حضور در بهشت زهرا به اراک سفر کردند و قرار است از ساعت ۱۸ امروز تمرینات آلومینیوم بعد از دو روز تعطیلی برای جدال با پیکان شروع شود.