شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#لیگ قهرمانان آسیا

زننده بهترین گل فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت پرسپولیس

نیمکت نشینی مهدی عبدی در بازی پرسپولیس مقابل الوحده امارات

مهدی عبدی در مصاحبه با پارس فوتبال گفت : تلخ ترین اتفاق فوتبالی در سال ۹۹ شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود .

یحیی گل محمدی قصد دارد در بازی پرسپولیس مقابل الوحده امارات از شهریار مغانلو در پیشانی خط حمله خود استفاده کند و مهدی عبدی گلزن فینال فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا را نیمکت نشین خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا، در دیدار با الوحده امارات در ترکیب اصلی قرار نگرفت.

مهدی عبدی، پس از محرومیت عیسی آل‌کثیر، مهاجم ۲۲ ساله پرسپولیس ورود باشکوهی به لیگ قهرمانان آسیا داشت و با زدن گل تساوی به النصر در مرحله نیمه‌نهایی، زمینه‌ساز صعود تیمش به فینال مسابقات پس از برتری در ضربات پنالتی شد. پدیده مازندرانی، حتی در فینال دروازه اولسان هیوندای را باز کرد تا پرسپولیس از حریفش پیش بیفتد. با وجود نایب‌قهرمانی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، عبدی ثابت کرد بدون شک بازیکنی آینده‌دار است.

با این وجود در بازگشت پرسپولیس به ایران و آغاز لیگ برتر، این مهاجم قائم شهری به غیر از دربی، نتوانست در قواره بازی های لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شود.

برهمین اساس یحیی گل محمدی ترجیح داد به جای مهدی عبدی امتحان پس داده در آسیا، از شهریار مغانلو خرید جدید خودش در ترکیب اصلی بازی با الوحده استفاده کند.