شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر فرهنگ#ارتباطات#منابع

دیدار معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با وزیر فرهنگ لبنان

دیدار معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با وزیر فرهنگ لبنان

اصغر فارسی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فرهنگ و ارتباطات در سفر خود به این کشور به‌همراه دکتر عباس خامه‌یار رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان با دکتر عباس مرتضی وزیر فرهنگ دیدار و با وی پیرامون مسائل فرهنگی، علمی، ادبی و توافقنامه‌های دو جانبه به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان،همچنین دو طرف بر ضرورت بهره‌بردن از ظرفیت‌های موجود در دو کشور جهت بالا بردن سطح همکاری‌های دو جانبه  فرهنگی، علمی و ادبی تأکید کردند.

 دکتر عباس مرتضی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در لبنان در همه زمینه‌ها و بخصوص در امور فرهنگی تشکر و قدردانی کرده و ابراز امیدواری کرد همکاری‌های دو جانبه هرچه بیشتر گسترش یابد.

 همچنین به نقل از پایگاه خبری شبکه المنار و خبرگزاری المرکزیه وزیر فرهنگ لبنان استفاده از ظرفیت و پتانسیل جوانان نخبه را یکی از راه‌های توسعه در عرصه‌های فرهنگی و علمی بر شمرد.

آقای فارسی نیز ضمن تشکر از حمایت‌های وزارت فرهنگ لبنان و تلاش وزیر  در گسترش روابط فرهنگی خواستار فعال سازی توافقنامه‌های گذشته و اجرایی کردن آنها شده و در پایان، مقاومت مردمی این کشور در مقابله با صهیونیست‌ها و تروریسم را ستود و برای ملت لبنان آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.

انتهای پیام