به گزارش برنا، به نقل از خانه ملت، در پیام تبریک «محمدباقرقالیباف»‌ به روسای مجالس کشورهای اسلامی آمده است: صمیمانه ترین مراتب تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ستایش به درگاه خداوند متعال پذیرا باشید. 

رییس مجلس شورای اسلامی دراین پیام گفت: رمضان؛ مجالی در نیایش و ستایش رب العالمین برای عبور از بحران فراگیر کرونا ویروس و فرصتی مناسب برای تقویت همدلی و همصدایی امت اسلامی است. 

وی ادامه داد: باور قلبی دارم؛ تحکیم، انسجام و یکپارچگی میان کشورهای مسلمان در این شرایط خاص و جهانی، موجبات ثبات، امنیت و آرامش پایدار و صحت و تندرستی در حوزه جهان اسلامی را فراهم خواهد ساخت. 

قالیباف در این پیام تاکید کرد: با اغتنام از فرصت تاکید می‌نمایم که مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت دیپلماسی پارلمانی در جهان معاصر، از تقویت هر چه بیشتر همکاری‌ها و تعامل سازنده با مجالس کشورهای اسلامی برای انسجام و همگرایی تا رفع این بحران فراگیر و همگرایی بیش از پیش امت اسلامی استقبال می کند. 

وی خاطرنشان کرد: در ماه نزول قرآن از خداوند عزوجل موفقیت روز افزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و دولت آن کشور را مسئلت دارم.