شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ذوب‌آهن#فوتبال#تیم فوتبال

جعفری: از عملکردم به‌هیچ عنوان راضی نیستم/ شکست دادن ذوب‌آهن بسیار مهم است


جعفری: از عملکردم به‌هیچ عنوان راضی نیستم/ شکست دادن ذوب‌آهن بسیار مهم است

وینگر تیم فوتبال پدیده گفت: نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی با ذوب‌آهن داریم و شکست دادن این تیم برای ما بسیار مهم است.

رحمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط فعلی پدیده در آستانه بازی با ذوب‌آهن گفت: وضعیت تیم ما خوشبختانه خوب است. در نیم فصل اول به دلیل مشکلات مدیریتی تمرکز لازم را نداشتیم ولی خوشبختانه حالا تیم ما آرامش دارد و از لحاظ مدیریتی، مسائل مالی، امکانات و ... مشکل خاصی وجود ندارد. تمام تمرکز ما روی بازی فردا برابر ذوب‌آهن است که امیدوارم نتیجه لازم را در زمین خودمان بگیریم.

وی ادامه داد: ما در جام حذفی برابر این تیم بازی کردیم که شکست خوردیم و حالا برای جبران آن باخت باید در زمین خودمان ذوب‌آهن را شکست بدهیم. شرایط ما در جدول طوری است که نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی با ذوب‌آهن داریم و شکست دادن این تیم برای ما بسیار مهم است. اگر این بازی را ببریم می‌توانیم چند رتبه در جدول بالا برویم، امیدوارم با انجام یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم.

جعفری در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکرد خودش در این فصل راضی است؟»‌ تصریح کرد: از عملکردم به هیچ عنوان راضی نیستم و شرایط من با فصل گذشته اصلا قابل قیاس نیست. امسال نه گل زدم نه پاس گل دادم، فقط یک پنالتی برابر سپاهان گرفتم و نمی‌دانم چرا امسال با چنین شرایطی مواجه شدم. با این حال تلاش می‌کنم تا در بازی‌های بعدی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

 

انتهای پیام/