به گزارش برنا؛ سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیات دولت درباره آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان گفت: براساس هماهنگی خوبی که با وزارت علوم، تحقیقات، فناوری، سازمان سنجش آموزش کشور و به ویژه سازمان امور اداری و استخدامی کشور انجام شد، خوشبختانه روز گذشته(سه شنبه) دفترچه آزمون منتشر شد.

او ادامه داد: فرزندان عزیز شهدا و جانبازان ٧٠ درصد یک هفته فرصت دارند تا فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند.

اوحدی اظهار کرد: توصیه من به داوطلبان آزمون این است که پیش از تکمیل فرم‌های ثبت نام حتما به سامانه «سجایا» مراجعه و آخرین اطلاعات خود را مطابقت دهند.

معاون رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: براساس احکام برنامه ششم توسعه همه فرزندان شهدا و جانبازان ٧٠ درصد باید به استخدام دولت درآیند و در این آزمون با توجه به دستور ویژه رئیس جمهور حدود ١۶ هزار فرزندان شهدا و جانبازان ٧٠ درصد استخدام می‌شوند.

ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از امروز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه آغاز شد و روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه به پایان می رسد.

هزینه ثبت نام ۹۰ هزار تومان است که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی الکترونیکی www.sanjesh.org نسبت به پرداخت و ثبت نام اقدام کنند.