شلاق برای زن مشهدی و مرد غریبه + جزئیات

زن جوان و مرد غریبه در مشهد به خاطر جنجالی که به پا کرده بودند به شلاق محکوم شدند.

به گزارش رکنا، ماجرای سرقت های وحشتناک این زن و مرد در مشهد از این قرار بود که این زن با خودش یک جعبه شیرینی به همراه داشت و در نزدیکی محلی که قرار بود از ماشین پیاده می شد .

مردی که در تور این زن و مرد قرار گرفته بود گفت : در جعبه را باز کرد و من هم دو شیرینی برداشتم و خوردم، در ادامه هیچ چیز یادم نیست و فقط متوجه شدم من را در بیابان‌های اطراف از خودرو ام خارج کرده و از محل فرار می‌کنند که پس از آن با تماس یک رهگذر مرا به بیمارستان منتقل کردند و چند روز بیهوشی من ادامه داشت.

وقتی شوهر زن ماجرا را آشکار می‌بیند در مراحل بازپرسی لب به اعتراف می‌گشاید و مدعی می‌شود من از ماجرا خبر نداشتم و وقتی سوار خودروی ماکسیمایی که همسرم با آن آمد شدم دیدم یک نفر بیهوش روی صندلی عقب قرار دارد. تحقیقات دقیق قضایی نشان داد تمامی ادعاهای مطرح شده کذب بوده و شوهر این فرد از ابتدی نقشه با خودروی دیگر کمی عقب‌تر موضوع را رصد می‌کرده است.

همچنین مقام قضایی در بررسی‌های صورت گرفته به اسنادی دست پیدا کرد که نشان می‌داد این زن و مرد به روش خوراندن مواد غذایی آلوده(آب پرتقال) از یک هتل در شهرستان تربت‌حیدریه نیز سرقت کرده‌اند و فردی که مدعی بود این افراد کارگرش هستند، مالخر است.پس از طی شدن مراحل بازپرسی و صدور کیفرخواست برای هر سه نفر، پرونده به شعبه ۱۴۴ دادگاه کیفری دو مشهد ارجاع و روی میز قاضی «ترابیان» قرار می‌گیرد.

براساس روال قانونی متهمان برای رسیدگی به عناوین اتهامی و دفاع از خود و همچنین اتمام مراحل قضایی پرونده چندین بار از زندان به دادگاه منتقل شده و مقابل میز عدالت ایستادند.

در نهایت رئیس شعبه با توجه به نحوه سرقت‌ها و اقرار صریح متهمان پرونده، ختم رسیدگی را اعلام و رأی پرونده را صادر کرد.

شلاق برای زن مشهدی / زهرا به زندان می رود

در این رأی آمده است: با توجه به شکایت شکات و کشف اموال مسروقه از ید متهمان، اقرار صریح آن‌ها، دادگاه بزه انتسابی به متهمان را محرز و مسلم دانسته و متهم ردیف اول حسین... را از جهت ارتکاب دو فقره سرقت(مقرون به آزار) به ۱۰ سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت و ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌کند.

همچنین متهم ردیف دوم خانم زهرا... را به جهت ارتکاب یک فقره سرقت و گستره زیان‌بار جرم و شیوه ارتکاب آن به تحمل چهار سال حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت قبلی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌کند. در ادامه مالخر پرونده نیز مورد برخورد قانونی قرار گرفت.