شهرخبر

آغاز عملیات بازسازی ورزشگاه المپیک کیش، محل اردوی تیم ملی ایران + عکس

آغاز عملیات بازسازی ورزشگاه المپیک کیش، محل اردوی تیم ملی ایران + عکس

اصلاحات و تغییرات لازم برای بازسازی ورزشگاه المپیک کیش به عنوان محل اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در انتخابی جام جهانی در کشور بحرین در حال انجام است.

آغاز عملیات بازسازی ورزشگاه المپیک کیش، محل اردوی تیم ملی ایران + عکس

 تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در انتخابی جام جهانی در کشور بحرین، راهی اردویی یک هفته‌ای در جزیره کیش خواهد شد تا با شرایط آب و هوایی منطقه خلیج فارس آشنا شود و در هنگام برگزاری مسابقات مشکلی نداشته باشد.

با توجه به محدودیت‌های مسافرت به کشورهای جنوب ایران، جزیره کیش به عنوان میزبان تیم ملی انتخاب شده اما قبل از برگزاری اردو، اصلاحات و تغییرات لازم برای آماده سازی ورزشگاه المپیک کیش در حال انجام است تا زمین چمن و سایر سخت افزارهای استادیوم آماده این میزبانی شود.

محمود پازوکی، رییس هیات فوتبال کیش گفت: پس از حضور مسئولان فدراسیون مواردی را که نیاز به ترمیم، تغییر یا بازسازی داشت، در دستور کار خود قرار دادیم تا در زمان حضور تیم ملی در جزیر کیش، تمام شرایط مهیا باشد. بازسازی زمین چمن، رنگ آمیزی محوطه کل استادیوم و ساختمان هیات فوتبال، تعویض و بازسازی تابلوهای تمام ورودی‌ها و خروجی‌ها از جمله تابلوهای رختکن‌ها و سرویس بهداشتی از اقداماتی است که در دستور کاری ما قرار گرفت.

وی ادامه داد: رختکن‌ها آماده است و سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ در رختکن‌ها نیز کامل شدند. همچنین نیمکت‌های ذخیره در حال بازسازی و تمام صندلی‌های خریداری شده و در حال تعویض هستند.

پازوکی ادامه داد: نور استادیوم چک شده و مشکلات بر طرف و پرژکتور های آن سفارش داده شده است. ضمن اینکه تورهای دروازه از مدل استادیوم آزادی خریداری شد. گروه متخصص چمن برای استقرار در محل استادیوم جهت تکمیل و آماده سازی زمین از روز چهارشنبه در جزیره مستقر می‌شوند تا اقدامات نهایی در خصوص زمین چمنی مناسب صورت گیرد.

وی در پایان گفت: از عزیزی خادم و قنبرزاده به خاطر اعتمادشان تشکر می‌کنم چرا که با برعهده گرفتن میزبانی توسط هیات‌ها، شرایط خوبی را به جهت توسعه فوتبال در تمامی ابعاد فراهم کرده‌اند.

 

 

انتهای پیام