فروزنده: هنوز نامزد اصلی اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص نشده است

لطف‌الله فروزنده عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره میزان حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم قطعا بر اساس احساس تکلیفی که دارند در انتخابات شرکت می کنند. حضور مردم قطعا با شکوه خواهد بود؛ البته دشمنان تلاش زیادی برای کم رنگ کردن حضور مردم دارند. 

او با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم را در تنگنا قرار داده است ادامه داد: مردم انقلاب خود را با وجود مشکلات اقتصادی با هیچ چیز عوض نمی کنند. 

فروزنده درباره میزان اختیارات رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور فرد دوم کشور است و اختیاراتی که بر عهده دارد در اختیار هیچ یک از سران قوا نیست. اگر رئیس جمهور اختیار نداشت که این حجم از مشکلات و گرانی ها را در کشور شاهد نبودیم. دولت می توانست مانع به وجود آمدن تورم فعلی شود، ولی متاسفانه به بهانه هایی مثل اختیار نداشتن متوسل می شود.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه دولت جوابی برای وضعیت فعلی ندارد و به همین دلیل این مسائل حاشیه‌ای را مطرح می کند ادامه داد: همه اختیارات دست دولت است و هر کاری که بخواهد می تواند انجام دهد, اصولا قدرت دست دولت است.

این عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: هدف برخی با راه انداختن مسائلی مثل مرغ و تخم مرغ ناامید کردن مردم است. هر کس قدرت داشته باشد می تواند خدمت کند. هنوز نامزد اصلی جبهه اصولگرایان مشخص نشده  اما مردم اقبال زیادی به آیت الله رئیسی دارند و اگر او حضور پیدا کند محور و عامل وحدت برای کل نیروهای انقلابی است. 

فروزنده ادامه داد: اختلاف ها و جناح بندی ها با ورود وی از بین خواهد رفت و حتی اصلاح طلبان از رئیسی حمایت خواهند کرد.

این فعال اصولگرا درباره نامزدی زنان در ریاست جمهوری گفت: زنان حق دارند در انتخابات شرکت کنند، چرا که با حضور آنان در صحنه مثل انقلاب و جنگ کمک زیادی به نظام می‌شود. اگر شورای نگهبان تفسیر کند که زنان می توانند به عنوان رجل سیاسی محسوب شوند می توانند در انتخابات شرکت کنند.