سعید آذری در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط فنی و روحی – روانی خوبی که در اردوی فولادی ها حاکم است، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط میزبانی از ما شرایط خوبی است و حضور مدیران AFC  به ما این حسن را دارد که با آنها در تماش هستیم و حق و حقوق فولاد را به خوبی کنترل می کنیم. با توجه به محدودیت های کرونایی همه چیز تحت کنترل است و با آرامش کامل آماده هستیم تا بازی های مان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را آغاز کنیم.

مدیرعامل فولاد در خصوص پیروزی روحیه بخش این تیم در برابر العین که منجر به صعود فولاد به مرحله گروهی شد، تاکید کرد: برد و باخت همیشه در فوتبال وجود دارد و بچه های ما بدون توجه به شرایط حریف و با اتکا به توانایی های فردی و تیمی خود با تمام توان در برابر حریف اماراتی مان به میدان رفتند و با رقم زدن شبی تماشایی در مستطیل سبز، توانستند با اقتدار برنده این میدان شده و به مرحله اصلی برسیم.

آذری در ادامه در مورد بازی مهمی که در گام اول پیش روی فولاد است به خبرنگار برنا گفت: داستان بازی ما برابر السد با دیدارمان در مقابل العین متفاوت است. السد یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا است که ماه ها است شکستی را در کارنامه اش نداشته و با حضور کادرفنی سرشناس و مهره های خوب در برابر ما به میدان می رود. با این تفاسیر  من فکر می کنم این بازی، دیداری به مراتب جذاب تر از بازی قبلی مان باشد. چه ها می دانند در برابر یکی از بهترین تیم های آسیا به میدان می روند و اتوماتیک وار ذهن شان روی این موضوع متمرکز می شود که باید براساس توانمندی های حریف به میدان بروند. این در حالی است که با توجه به توان بالای مربیگری کادرفنی مان و در راس آنها جواد نکونام، من به شما و همه مردم ایران و هواداران فولاد قول می دهم که یک بازی زیبا و تماشایی را در این دیدار ببینند؛ بچه های ما اعتماد به نفس لازم برای این دیدار را دارند و به خودباوری رسیده اند که می توانند نمایش خوبی را برابر این حریف از خود به نمایش بگذارند. به هرحال من قول یک بازی زیبا را به همه می دهم اما پیش بینی نتیجه سخت است و من هم نمی توانم در این مورد صحبتی داشته باشم.

مدیرعامل قرمزهای اهوازی تقابل ژاوی و جواد نکونام را نقطه عطف این دیدار دانست و در این خصوص گفت: تقابل  2 ستاره ای که سال های سال در لالیگا حضور داشته اند و از تجربیات بین المللی خوبی برخوردار هستند، قطعا جالب است. این دو چهره حالا در عرصه  مربیگری در آسیا روبروی هم قرار می گیرند و به اعتقاد من این تقابل می تواند تقابل فوق العاده ای باشد. من اطمینان دارم ژاوی و شاگردانش در بازی پیش رو، کار سختی را در برابر نکونام و بازیکنان با انگیزه فولاد دارند. نکونام حتی قبل از بازی پلی آف بازی حریفان احتمالی مان در مرحله  گروهی را زیر نظر داشت و همه تیم ها از جمله السد را رصد می کرد و حالا با شناخت خوب و کافی برای این دیدار آماده ایم.

آذری با اشاره به شب فوتبالی ایرانی ها در روز اول لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به عنوان یک ایرانی برای 3 نماینده دیگر ایران در این رقابت ها آرزوی موفقیت دارم و برای باور هستم با وجود این که اکثر حریفان آسیایی ما از سازماندهی و امکانات بیشتری در مقایسه با باشگاه های ما برخوردار هستند اما پتاسیل ذاتی فوتبال ما به مراتب بالاتر از این حریفان است. فوتبال ما در عرصه باشگاهی در بحث های انگیزشی و توانمندی های فردی و حضور مربیان جوان و با تجربه که در عرصه های بین المللی تجربیات خوبی را کسب کرده اند، شرایط خوبی دارد و امیدوار هستم پرسپولیس، تراکتور و استقلال در بازی های خود موفق باشند و خوشحال می شوم این تیم ها در کنار فولاد پرچم ایران را در آسیا بالا ببرند. 5/5