به گزارش برنا؛ قرمزهای تبریزی که با قهرمانی در جام حذفی موفق شدند مجوز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند در اولین بازی خود در این رقابت ها برابر تیمی از آسیای مرکزی، دیدار مهمی را پیش روی خود می بینند.

تراکتوری ها در این بازی برابر پاختاکوری به میدان می روند که در فصل قبل رقابت ها در مرحله گروهی در 2 بازی برابر پدیده به میدان رفت که در هر دو بازی مقابل شاگردان رحمتی به پیروزی رسید. در مرحله یک هشتم نهایی برابر استقلال به میدان رفت و موفق شد با پیروزی برابر این نماینده ایران جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورد اما پرسپولیس با شکست این تیم پرقدرت موفق شد علاوه بر صعود به مرحله بعدی انتقام استقلال را از ازبک ها بگیرد و حالا به حکم قرعه تراکتور تبریز از ایران مقابل این تیم قدر قرار می گیرد.

پاختاکور در این فصل دیگر تحت هدایت شوتا آرولادزه به عنوان سرمربی نیست و پیتر هیوسترای هلندی 54 ساله سرمربی جدید این تیم محسوب می شود، سرمربی که در سال های گذشته دستیار نخست آرولادزه بوده و پس از جدایی او به عنوان سرمربی ازبک ها این تیم را رهبری می کند. این تیم در حالی روبروی تراکتور قرار می گیرد که برخلاف فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا، دیگر جلال‌الدین ماشاریپوف را در جمع خود ندارد، بازیکن سرشناسی که راهی شباب الاهلی امارات شده است. این در حالی است که سردار رشیدوف ستاره سابق این تیم هم بعد از چند سال دوباره به کشورش بازگشته و پیراهن پاختاکور را به تن کرده و به احتمال فراوان برابر تراکتور در ترکیب اصلی تیمش به میدان می رود.

خطیبی و شاگردانش برای این دیدار آزمون ویژه ای را پیش روی خود می بینند و امیدوار هستند در اولین بازی خود در این رقابت ها نتیجه ای را به ارمغان آورند که آنها را برای صعود به مراحل بعدی امیدوار کنند.

لازم به ذکر است، این دیدار امروز 25 فروردین 1400 از ساعت 19/30 دقیقه به وقت ایران برگزار می شود. 3