شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تراکتور

سخت گیری شدید عربستانی ها در اردوی تراکتور

حسن آذرنیا : سخت‌ گیری زیادی در هتل وجود دارد

مدیر تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: سخت‌گیری زیادی در مورد رعایت پروتکل ها وجود دارد به طوری که هیچ تیمی نمی‌تواند مابین طبقات هتل رفت و آمد کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن آذرنیا در مورد وضعیت تراکتور اظهار داشت:

ما روز بیست و یکم وارد شارجه شدیم. واقعیت این است که در روزهای اول به خاطر شرایط کرونایی و اجرای پروتکل‌ها در میزبانی ناهماهنگی‌هایی وجود داشت اما الان خدا را شکر تمام مشکلات حل شده و تمامی اعضای تیم در هتل مستقر هستیم. البته هر چهار تیم در یک هتل هستیم و برای هر تیم یک طبقه مجزا در نظر گرفته شده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به شرایط تمرینی بازیکنان تراکتور گفت:

روزانه دو جلسه تیم تمرین می‌کند، صبح در سالن بدنسازی و بعدازظهر در زمین ولی زمین اصلی را به هیچ تیمی نمی‌دهند. آماده می‌شویم که فردا ساعت ۱۹ به وقت محلی و ۱۹:۳۰ به وقت ایران به مصاف پاختاکور ازبکستان برویم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور در مورد انجام تست‌های کرونا عنوان کرد:

سخت‌گیری زیادی وجود دارد. حتی هیچ تیمی نمی‌تواند مابین طبقات هتل رفت و آمد کند و هیچ کس اجازه خروج از هتل را ندارد. به محض ورود در فرودگاه دبی، از کل تیم تست کرونا گرفتند. به محض اینکه به هتل رسیدیم هم یک تست کرونا گرفتند. خوشبختانه هیچکدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی مشکلی نداشتند. طبق تصویب پروتکل‌های بهداشتی در امارات ۲۴ ساعت قبل از بازی هم باید تست کرونا می‌دادیم که امروز با حضور مأموران بهداشتی از کل تیم تست گرفته شد تا ان‌شاءالله برای بازی فردا آماده شویم.

آذرنیا در مورد مصدومان و محرومان تراکتور گفت:

خوشبختانه شرایط روحی بازیکنان خیلی خوب است. محروم و مصدومی نداریم. امروز هم ساعت ۱۹ به وقت محلی تمرین داریم و ان‌شاءالله تا فردا هیچ مشکلی پیش نیاید و با تمام قوا و با روحیه‌ای که بچه‌ها دارند بتوانیم بازی خوبی را مقابل پاختاکور انجام دهیم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان باشیم.

وی در خصوص شناخت از حریفان تراکتور، اظهار داشت:

از زمانی که قرعه‌‌کشی انجام و حریفانمان مشخص شدند، حتی تیم نیروی هوایی که با تیم عربستانی در پلی‌آف بازی داشت، هر پنج تیم را به دفعات کادر فنی ما بازی‌‌هایشان را دیده و آنالیز کرده، از هر سه تیم همگروهمان شناخت کافی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم با تلاش و همدلی بچه‌ها فردا شاهد یک بازی خوب از سوی تیم تراکتور باشیم و سه امتیاز بازی را به حساب خودمان واریز کنیم.