شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فولاد

برای برگزاری اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا 2021

ژاوی و السد بدون اکرم عفیف اما با انگیزه بالا در انتظار فولاد

به گزارش منیبان، شاگردان ژاوی پس از رسیدن به ریاض، با استفاده از سیستم حباب پزشکی تحت مراقبت قرار گرفتند. محل اسکان آنها هتل برج رافال است و به غیر از اعضای کادر فنی و اداری، 24 بازیکن به همراه خود دارند.

یوسف البلوشی، احمد سیار، پدرو میگوئل، حسن الحیدوس، نام تائه هی، محمد واعد، خوخی بوعلام، گیلرمی تورس، تاباتا، بغداد بونجاح، سالم الحجری، طارق سلمان، یوسف عبدالله رزاق، حسام کمال، مصعب خضر، احمد سهیل، بها اللیثی، هاشم علی، عبدالکریم حسن، سانتی کازورلا و علی اسد بازیکنانی هستند که در این تورنمنت به میدان می روند.

نکته مهم درباره بازیکنان تیم السد اینکه اکرم عفیف، بهترین بازیکن سال آسیا که به همراه تیم السد و البته تیم ملی قطر توانست بازی های فوق العاده ای از خود به نمایش بگذارد، در این دوره از بازی ها حضور ندارد. عفیف به دلیل مصدومیت سختی که دچار آن شده بود هنوز نتوانست به میدان برگردد وهمچنان به دنبال رفع مصدومیت خود است.

 

بازیکنان السد روز گذشته در اولین تمرین خود در ریاض حضور یافتند و ژاوی نیز با انگیزه ای بالا بازیکنانش را از نظر فنی و بدنی مورد آزمایش قرار داد تا آنها را در بهترین شکل برای دیدار با حریف ایرانی آماده کند. سرمربی اسپانیایی السدی ها پس از تمرین، بازبینی فیلم آخرین دیدار فولادی ها را آغاز کرد و نقاط ضعیف و قوی این تیم را به همراه آنالیزورهای خود مورد بررسی قرارداد.

دومین تمرین السدی ها نیز عصر امروز برگزار و پیش بینی می شود که در این تمرین برنامه های اصلی ژاوی برای دیدار با فولاد خوزستان پیاده شود. او برنامه های تاکتیکی کلیه بازیکنان حاضر در میدان در بازی برابر فولاد خوزستان طراحی کرده است و احتمالا در تمرین امروز آنها را دوره خواهد کرد.

تیم السد قطر که با قهرمانی بازی های لیگ ستارگان را به پایان رساند این روزها یکی از پر امیدترین تیم های حاضر در لیگ قهرمانان است. بازیکنان این تیم با انگیزه ای بالا در انتظار آغاز بازی ها هستند.