شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجتمع#اعضای کمیسیون#اراک

هفته آینده صورت می‌گیرد؛

بازدید اعضای کمیسیون امور داخلی کشور از مجتمع آب سنگین خنداب

بازدید اعضای کمیسیون امور داخلی کشور از مجتمع آب سنگین خنداب

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور از بازدید اعضای این کمیسیون از مجتمع آب سنگین اراک در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حدادی با اشاره به نشست امروز(سه شنبه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، گفت: وزارت اطلاعات گزارشی از وضعیت سرمایه اجتماعی در سطح کشور و ارتباط آن با انتخابات را به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: همچنین گزارش کلی هم از حادثه اخیر در سایت نطنز ارائه شد. در این زمینه مقرر شد تعدادی از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بازدیدی از تولید آب سنگین خنداب داشته باشند، این بازدید هفته آینده انجام می شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: بحث اصلی این است که از سایت های هسته ای مراقبت های لازم انجام شود چرا که دشمن در هر لحظه به دنبال این است که آسیب و صدمه ای به فعالیت هسته ای ایران وارد کند، رژیم صهیونیستی با ابزارهای نفوذی به سیستم برق مجموعه نطنز ضربه زده است، مطمئن هستیم این آسیب جبران خواهد شد اما پیام اصلی این است که ما به دشمن اعتماد نداریم.

حدادی اظهار داشت: اعتقاد داریم عناوینی مثل برجام و فرصت دادن به مذاکرات بی نتیجه است و فرصت سوزی می شود،  همچنین تاکید داریم که فعالیت هسته ای حق مسلم ایران است و تا لغو تمام تحریم ها برجامی در میان نخواهد بود.

حدادی در ادامه گفت‎‌وگوی خود با خانه ملت به گزارش وزارت اطلاعات در زمینه سرمایه های اجتماعی پرداخت و گفت: رضایت مردم و مردم باوری به معنای واقعی باید تحقق پیدا کند، در مجلس یازدهم این موارد را در اولویت قرار داده ایم در موضوعات مختلف باید به مردم اهمیت داده شود نه برای انتخابات بلکه برای خود مردم.

وی گفت: مسئولین در دستگاه های مختلف باید به معنای واقعی کلمه در کنار مردم باشند و مشکلات معیشتی را درک کنند و فهم این موارد را داشته باشند، درک چنین مواردی افزایش سرمایه اجتماعی را به همراه خواهد داشت.