شهر خبر

قدردانی ۲۰۳ نماینده مجلس از عملکرد پلیس در نوروز ۱۴۰۰


قدردانی 203 نماینده مجلس از عملکرد پلیس در نوروز 1400

۲۰۳ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مدیریت جهادی و انقلابی فرمانده نیروی انتظامی و مجاهدتهای مخلصانه کارکنان، فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی قدردانی کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، 203 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حریم امنیت، از مدیریت جهادی و انقلابی فرمانده نیروی انتظامی و مجاهدتهای مخلصانه کارکنان، فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بحمدالله با وجود تمام سختی‌ها، فشارها و توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین وجود برخی مشکلات به واسطه شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، خادمان ملت در نیروی انتظامی با روحیه جهادی، انقلابی، ایثار و فداکاری، حضوری گسترده در شهرها، جاده‌ها، مرزها و نقاط مختلف کشور در راستای دفاع از ارزشهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین صیانت از جان، مال و ناموس مردم داشتند. 

نوروز1400 همراه با بهار معنویت و اعیاد پربرکت شعبانیه تابلویی از ایثار و ازخودگذشتگی سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در برقراری آرامش و آسودگی خاطر هموطنان در جای جای میهن اسلامی به نمایش گذاشت و امنیت را همراه با سلامت و نشاط بهاری به مردم شریف ایران هدیه کرد.

امروز امنیت و آرامش کشور مدیون تلاشهای بی‌دریغ و زحمات خستگی‌ناپذیر فرماندهی و کارکنان خدوم و جان برکف نیروی انتظامی است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حریم امنیت، از مدیریت جهادی و انقلابی فرمانده نیروی انتظامی و مجاهدتهای مخلصانه کارکنان، فرماندهان و مدیران این نیرو تشکر و قدردانی کرده و آمادگی خود را برای تقویت و حمایت همه‌جانبه این نیروی ولایی و انقلابی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/