شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#دولت#نماینده مجلس
ادامه مذاکرات هسته‌ای در شان ملت ایران نیست / لغو تحریم‌ها شرط اصلی و خط قرمز ایران است
سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مجلس:

ادامه مذاکرات هسته‌ای در شان ملت ایران نیست / لغو تحریم‌ها شرط اصلی و خط قرمز ایران است

یک نماینده مجلس ضمن محکومیت اقدام تروریستی در نطنز، گفت: ادامه مذاکرات هسته‌ای در چنین شرایطی در شان ملت بزرگ ایران نیست و باید دولت درباره تداوم مذاکرات تجدیدنظر کند.

اعتمادآنلاین| نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی در نطنز، گفت: در این شرایط دولت باید درباره تداوم مذاکرات هسته ای تجدید نظر کند.


به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: اقدام تروریستی در نطنز را محکوم می کنیم و آن را تروریسم هسته ای می دانیم.

 

وی بیان کرد: ادامه مذاکرات هسته ای در چنین شرایطی در شان ملت بزرگ ایران نیست و باید دولت درباره تداوم مذاکرات تجدیدنظر کند.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لغو همه تحریم ها اعم از تحریم های هسته ای و تحریم هایی که در دوران ترامپ جنایتکار و قاتل سردار سلیمانی علیه کشورمان اعمال شد، شرط اصلی و خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

میرتاج الدینی افزود: پذیرفتن وعده های نسیه از سوی آمریکایی که همیشه نقض عهد کرده است، به هیچ وجه درست نیست و دولت تدبیر و امید یک بار این راه غلط را رفت که مشروط کردن اقتصاد کشور به غربی ها، فشار اقتصادی سنگین به مردم و تورم از آثار زیان بار این کار است.

 

وی تاکید کرد: دولت باید بداند بدون راستی آزمایی کامل و مورد تایید مجلس نباید اقدامی درباره بازگشت به تعهدات برجامی انجام دهد.