به گزارش برنا، بیژن مقانلو، پیشکسوت تکواندو درباره حواشی به وجود آمده در تیم ملی در آستانه المپیک 2020 توکیو در گفت و گو با خبرنگار برنا اظهار کرد: واقعیت این است که من خیلی در جریان جزئیات اتفاقات پیش آمده در تیم ملی نیستم اما آنچه که به صورت جسته و گریخته از رسانه‌ها شنیدم طبیعتا در چنین شرایطی برای تیم ملی مناسب نیست. البته همانظور که عرض کردم چیز زیادی نمی دانم فقط شندیم که آقای عسگری خودشان دوست نداشتند که دیگر به آقای بسحاق کار کنند در مورد ساعی هم حتی صحبت هایش را که خواندم باز هم خیلی شفاف نبود. به هر جهت وقتی جزئیات یکسری اتفاقات را ندانی نمی توانی نظر درستی هم بدهی. خانواده تکواندو منسجم است بعید می دانم مشکلات کوچک بتواند مشکلی خاصی را برای تیم ایجاد کند.

مربی سابق تیم ملی با اشاره به نتیجه احتمالی ملی پوشان در المپیک 2020 توکیو اضافه کرد: با توجه به شرایطی که وجود دارد امیدوارم تیم ملی بتواند به اوج آمادگی قبل از مسابقات برسد. المپیک میدان بسیار متفاوتی است اما تکواندو ایران همیشه در این رویداد آبرومندانه ظاهر شده است. قطعا هر ورزشکاری که در این میدان بزرگ شرکت می‌کند حرفی برای گفتن دارد اما به هر حال شرایط محیطی هم در کسب نتیجه بسیار اهمیت دارد. از همه این موارد مهمتر حاشیه قطعا تاثیرگذار است به ویژه در روز مسابقه که امید می رود به خوبی همه موارد کنترل شود تا شاهد نتایج خوبی از المپین هایمان باشیم.

مقانلو در پایان در مورد کادر فنی تیم ملی گفت: ترجیح می‌دهم در این رابطه نظری ندهم. چون نتیجه هر رویدادی نشان دهنده توانایی کادر فنی است. 3