آرمان زرین‌کوب، تهیه کننده، طراح ایده و طرح سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رؤیا»، سریال تلویزیونی «ستایش» و سریال تلویزیونی «ماه و پلنگ» فعالیت داشته است.

آرمان زرین کوب تهیه کننده سریال «یاور» در این خصوص که با توجه به علاقه مخاطبان به شبکه خانگی چه قدر معتقد هستید سریال بتواند در ماه رمضان موفق و ماندگار شود به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت:شبکه نمایش خانگی را نمی توان با تلویزیون در یک کفه قرار داد. به هر حال مخاطب تلویزیون با شبکه خانگی بسیار متفاوت است. موضوعاتی که در شبکه خانگی تولید می شود کمی با موضوعات تلویزیون متفاوت تر است  بنابراین معیار درستی نیست که بگویم سریال ما می تواند با شبکه نمایش خانگی رقابت کند.

«یاور» را باید در اندازه و حد خود و با آثار تلویزیونی دیگر مقایسه کرد این سریال به هرحال جز آن دسته از سریال هایی است که ویژگی های ماه مبارک رمضان را دارد و قصه در ماه رمضان اتفاق افتاده است و در امتداد ملودرام هایی است که ما در این چند سال کار می کنیم. «یاور» یک سریال ملودرام است که از نظر من مخاطب با او ارتباط برقرار می کند چرا که هم از نظر موضوعیت، نوع بازیگران یک سریال در خور شأن مخاطب است و هم اینکه در تایمی به پخش می رسد که مخاطبان زیادی در آن زمان برنامه های نمایشی را نگاه می کنند.

این مجموعه تلویزیونی بسیار با این زمان مناسب است و می توان گفت «یاور» بر اساس این زمان طراحی شده است.

این تهیه کننده در پایان و در خصوص سبک داستان و ساختار سریال چنین گفت: ساختار سریال «یاور» داستانی و با موضوعی اجتماعی به همراه تمِ معمایی است. در حقیقت این سریال دارای درام و معما است و اینکه قصه با موضوع جوانمردی و رفاقت شکل گرفته است که در زیر مجموعه آن معما، عشق و مسائل اجتماعی به چشم می خورد.