شهر خبر

گروه مرگ هم حسن دارد، هم عیب

بهتاش فریبا: اگر بگوییم استقلال با مجیدی بهتر نشده، دشمنی کرده ایم!

به گزارش منیبان،  بهتاش فریبا  در مورد روند پیشرفت استقلال با فرهاد مجیدی به رسانه منیبان گفت: این را باید تحلیلی گفت و آمار می گوید استقلال با فرهاد مجیدی بهتر شده است، کسب 3 برد و یک مساوی از 4 بازی یک نتیجه عالی است. اگر بگوییم استقلال با مجیدی بهتر نشده، دشمنی کرده ایم ولی استقلال در بازی آخر برابر پیکان خوب نبود که آن هم طبیعی بود چون تیم چند بازیکن مبتلا به ویروس کرونا داشت.

او در مورد روند استقلال از نظر شکل بازی گفت: زود است بخواهیم این را بگوییم و باید بازی های آسیایی را ببینیم تا بتوانیم بهتر نظر بدهیم ولی شکل بازی های استقلال شکل بدی نیست. اصلا قصد مقایسه مجیدی با فکری را ندارم ولی الان مصدوم ها رسیده اند و مجیدی با این مشکل روبرو نیست. فکری به خاطر مصدومیت بازیکنان مجبور شد در هر بازی تغییراتی را در تیمش ایجاد کند و از این نظر خیلی اذیت شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد اینکه فکری مدعی شده در زمان او بازیکنان کم کاری می کردند گفت: من ترجیح می دهم به این مساله ورود نکنم. شما ببینید از بازی استقلال و سایپا در زمان ناصر حجازی چند سال می گذرد؟ بحث های زیادی مطرح شد اما هرگز ثابت نشد، من هم هرگز این حرف را نمی زنم و تا چیزی را ندانم مطرح نمی کنم.

فریبا در مورد شانس صعود استقلال به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ببینید گروه استقلال سخت است اما این موضوع هم حسن است و هم ایراد. عیبش این است که امتیاز گرفتن سخت است و حسنش هم این است که همه تیم ها به هم امتیاز می دهند. بردن بازی اول برای استقلال بسیار مهم است و فکر می کنم اگر تیم از مرحله گروهی صعود کند می تواند به مراحل نهایی هم راه پیدا کند.