شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثبت‌نام#تعداد

ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ هزار نفر در مجمع عمومی شورای ائتلاف/ ثبت‌نام همچنان ادامه دارد


ثبت‌نام بیش از 200 هزار نفر در مجمع عمومی شورای ائتلاف/ ثبت‌نام همچنان ادامه دارد

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف از عبور تعداد ثبت‌نام کنندگان در سامانه این شورا از ۲۰۰ هزار نفر خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، نورالدین قدیمی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد شورا پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند 98، این نتیجه حاصل شد که  نقطه قوت اصلی  شورای ائتلاف در توجه به بدنه و متن جامعه انقلابی و تشکیل مجامع عمومی نیروهای انقلاب در سطح شهرستان‌هاست.

وی افزود: از این رو بنا را بر ترمیم، تکمیل و گسترش مجامع در دوره جدید فعالیت شورای ائتلاف گذاشته‌ایم.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار داشت: رویکرد اصلی شورای ائتلاف این است که تشکیلات و سازمان خود را برمبنای سازماندهی نیروهای مردمی برای انجام ماموریت‌های مختلف پی‌ریزی کند و لذا در تشکیل مجامع، صرفا نگاه انتخاباتی ندارد؛ انتخابات یکی از ماموریت‌های مجامع و شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب در سطوح و آداپتور مختلف می‌تواند باشد، براین اساس مقرر شد در فصل جدید فعالیت‌مان، مجامع شهرستان‌ها را گسترش بدهیم.

قدیمی با بیان اینکه شورای ائتلاف شهرستان، استان و مرکز را باید نیروهای سازمان‌دهی شده در مجامع نیروهای انقلاب انتخاب کنند، گفت: از طرفی هم باتوجه به اقبالی که از تشکیل مجامع نیروهای انقلابی شد، تصمیم گرفته شد ما در سطح شهرستان‌ها، مجمع عمومی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: با فراخوان‌ها و اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفت، نیروهای علاقه‌مند به فعالیت‌های شورای ائتلاف، با مراجعه به «سامانه فراخوان شورای ائتلاف» ثبت نام کردند. ثبت‌نام کنندگان در سامانه، عضو مجمع عمومی نیروهای انقلاب شدند.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه نیروهایی که در مجامع عمومی ثبت‌نام می‌کنند در گروه های 25-15 نفره سازماندهی می شوند، بیان کرد: هر گروه، سه نفر شامل یک جوان، یک پیشکسوت و یک نفر از بانوان را برای عضویت در مجع منتخب نیروهای انقلاب شهرستان انتخاب و معرفی می‌کنند.

قدیمی با بیان اینکه تا به امروز، بیش از 200 هزار نفر در مجمع عمومی شورای ائتلاف ثبت نام کرده‌اند،گفت:  از این تعداد، حدود 70 هزار نفر عضو مجمع منتخب می شوند و حدود 14 هزار نفر از اعضای مجمع منتخب نیز با انتخاب این مجامع در شوراهای ائتلاف شهرستان و استان سازماندهی می شوند.

انتخابات مجمع منتخب در سراسر کشور از 20فرودین آغاز شده و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت. در هر شهرستانی که مجمع منتخب در آن انتخاب می شوند، بلافاصله انتخابات شورای ائتلاف شهرستان را انجام می‌دهند. اطلاعات تکمیلی در آینده نزدیک به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است، ثبت‌نام اعضا در سامانه عضویت شورای ائتلاف به آدرس www.shorayeetelaf.com در حال انجام است.

انتهای پیام/