شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#مجتمع

مجتمع گردشگری نخل غانم تا پایان دولت به بهره برداری می رسد

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مجتمع گردشگری نخل غانم تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

داستان چیست؟

سکینه سالاری، معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان بوشهر گفت: این مجتمع گردشگری 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در حال اتمام است و امیدواریم با این روند کار تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان بوشهر افزود: مجتمع گردشگری نخل غانم 22 واحد اقامتی، کافی شاپ و آلاچیق دارد که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه در کنار اشتغال پایدار روستایی، به توسعه زیرساخت های گردشگری جنوب استان نیز کمک می شود.

او ادامه داد: قرارگیری این مجتمع در کنار سواحل خلیج فارس، ظرفیت گردشگری پروژه را بالا برده و در همین راستا باتوجه به اجرای فاز نخست در حال حاضر، در آینده قابلیت توسعه بیشتر را دارد.

سالاری با اشاره به رویکرد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین سیاست های حمایتی اداره کل استان در زمینه رشد و توسعه زیرساخت های گردشگری خاطرنشان کرد: در شرایطی که بدلیل شیوع بیماری کرونا، امکان میزبانی از گردشگران در استان بوشهر به مانند سالهای گذشته نداشتیم، بر آن شدیم که در این مدت با تمرکز بر توسعه اماکن و زیر ساخت ها، ظرفیت پذیرش گردشگر و کیفیت ارائه خدمات به گردشگران را بهبود ببخشیم.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان بوشهر در پایان با تاکید بر لزوم رفع موانع برای سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه در حوزه گردشگری یادآور شد: با تاکید مدیرکل محترم میراث فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری استان تاکنون سعی بر آن شده است که همکاری خوبی مابین این اداره کل و کارگروه رفع موانع تولید در استانداری بوشهر انجام گیرد و در همین زمینه تلاش می کنیم با رفع موانع، حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری، قدم های مثبتی را در راستای تحقق شعار سال برداریم.

مجتمع گردشگری نخل غانم تا پایان دولت به بهره برداری می رسد