شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#بسکتبال#بازیکنان

آرزومندی: اتفاق خاصی نیفتاده است/ با یک شیوه‌ کاملا جدید بازی‌ کردیم


آرزومندی: اتفاق خاصی نیفتاده است/ با یک شیوه‌ کاملا جدید بازی‌ کردیم

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: شناخت تیم‌ها و بازیکنان از یکدیگر کامل است و خیلی مهم است که تمرکز خود را در دفاع و حمله حفظ کرده و خوب باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی آرزومندی در مورد پیروزی شاگردانش مقابل نفت آبادان در بازی چهارم نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود و بینندگان از نظر کیفی هم بازی خوبی دیدند. فشار مسابقه بالا بود اما خوشبختانه پیروز شدیم تا کار به بازی پنجم کشیده شود.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: همچنان معتقدم اتفاق خاصی نیفتاده و ما سعی کردیم با عملکرد بهتر نسبت به بازی‌های قبل، به سری نیمه‌نهایی برگردیم. در حال حاضر، کار مساوی است و هر تیمی که روز چهارشنبه بهتر باشد و ببرد، لیاقت فینال را خواهد داشت.

آرزومندی درباره بازی پنجم مقابل تیم نفت گفت: در بازی اول‌، نفت را غافلگیر کردیم‌ و در بازی دوم‌ و سوم‌ آنها ما را. امروز هم ما با یک شیوه‌ کاملا جدید بازی‌ کردیم. شناخت تیم‌ها و بازیکنان از یکدیگر کامل است و خیلی مهم است که تمرکز خود را در دفاع و حمله حفظ کرده و خوب باشیم.

وی درباره خطاهای زیاد بازی عنوان کرد: بازی سنگینی بود اما به نظرم در دو بازی قبل تنش بیشتر بود که من اصلا موافق آن نیستم. فکر می‌کنم در این دیدار هر دو تیم تلاش کردند اعتراضات کمتر باشد.

انتهای پیام/